JAAAAAA HRT!!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20180501

Re: JAAAAAA HRT!!

Bericht door Anon20180501 »

Heb ik dus altijd aan de verkeerde kant van mijn sigaretjes zitten trekken, mooi is dat... :)
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Je kan die bende inderdaad beter verkopen en daar dan rijk mee worden als zelf gebruiken . Maar geldt dat niet voor alle drugs?

Ach vanaf vrijdag ben ik nu ook junk . De rest van mijn leven zal ik ook moeten zorgen dat ik mijn hormonen binnen ga krijgen.

Idd Hakuna , ik sprak je aan en heb net als jij alles gelijk netjes meegekregen .
Daar ik de afgelopen week nog eventjes een stukje moest 'wandelen ' in Nijmegen ben ik gisteren , vrijdag dus , pas gestart .

Ik zal wel zien wat ik er allemaal van ga merken . Hormonen zijn geen neurotransmitters dus er zal een reactietijd zijn .
Ik zal vanaf nu braaf mijn tabletjes slikken .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
3B67-A22C

Bericht door 3B67-A22C »

Dit is apart... Ik zit nog maar een paar dagen op hormonen en zie nu al een kleine zwelling van mijn borsten. Ik had nooit gedacht dat dat zo snel zou gaan. Geloofde het niet, dacht dat ik het mezelf aan zat te praten, maar anderen zagen het ook. Ik kan daar nu iets vasthouden dat vorige week nog helemaal plat was!
Hakuna

Bericht door Hakuna »

Naomi schreef:Dit is apart... Ik zit nog maar een paar dagen op hormonen en zie nu al een kleine zwelling van mijn borsten. Ik had nooit gedacht dat dat zo snel zou gaan. Geloofde het niet, dacht dat ik het mezelf aan zat te praten, maar anderen zagen het ook. Ik kan daar nu iets vasthouden dat vorige week nog helemaal plat was!
Dit lijkt echt onwaarschijnlijk na slechts een paar dagen, dat je bij je tepels huid kunt vastpakken wil (nog) niet zeggen dat ze nu al borst weefsel aan het vormen is, zeker niet na een paar dagen nadat je je eerste pleister geplakt heb. IK kan mijn huid rondom mijn tepels ook vastpakken en ik heb toch wel heel wat minder vet op mijn botten dan jou.
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Waarom zou je niet zo snel weefselgroei kunnen hebben bij mij stonden de tepels ook al naar enkele dagen in een puntje.
Was trouwens iets dat ik zelf niet eens bemerkte maar mijn moeder wel zelf bemerkte ik de gevoelige tepels pas met een week.

Hormonen werken bij iedereen anders hakuna wat bij jou niet gebeurt kan bij een ander wel en wat een ander heeft hoeft bij jou niet te gebeuren!
3B67-A22C

Bericht door 3B67-A22C »

Hakuna schreef:Dit lijkt echt onwaarschijnlijk na slechts een paar dagen, dat je bij je tepels huid kunt vastpakken wil (nog) niet zeggen dat ze nu al borst weefsel aan het vormen is, zeker niet na een paar dagen nadat je je eerste pleister geplakt heb. IK kan mijn huid rondom mijn tepels ook vastpakken en ik heb toch wel heel wat minder vet op mijn botten dan jou.
Het is toch echt zo. En wat weet je in vredesnaam over het vet op mijn botten?
Heleen Vrukalakos

Bericht door Heleen Vrukalakos »

Ylse schreef:
tanisha schreef:Ja kwam er ook niet voor mezelf ik was met Renée mee ik kom zelf niet verder dan het koffieapparaat! ;)
Gezellige boel daarzo, ik kom bij de Vaart in Assen eigenlijk nooit iemand tegen.
Vandaag ben ik in Assen wel iemand tegen gekomen, ik heb wel eens vaker iemand gezien bij het verlaten van het pand als ik de wachtkamer in keek, maar dit keer liepen we elkaar te gemoed in de portiek met de parkeer kaarten in de hand. Misschien zit zij ook wel hier op het forum.

:mrgreen: jammer dat ze deze niet in het blauw hebben. :missblue: :teasing-dink:
robin026

Bericht door robin026 »

ja hoera, ik heb gister mijn eerste behandeling(bij dermicic te doetinchem) met laser en elektrisch naalden gehad. volgende afspraak over 6 weken. Ik was nerveus vooraf maar achteraf viel het allemaal erg mee. Ja het is alsof ik ook het gevoel heb dat ik op een glijbaan zit in de voortgang. Het voelt goed. vorige week had ik mijn 2e behandeling voor het gezichtsontharen gehad. dat ging ook prima. Ja ik ben ook blij!
Hakuna

Bericht door Hakuna »

Even een kleine update in dit topic, sinds 1 week merk ik dat mijn tepels iets groter en heel gevoelig beginnen te worden als ik ze aanraak of lichtjes indruk. Zou dit al een goed voorteken zijn? Mijn HRT is begonnen op 18 juli.

Gevoelige tepels waar kan dit op duiden dat dit het begin gaat worden van de borst groei?

De T blocker liet al na enkele dagen goed van zich horen, nu nog de pleisters.
Laatst gewijzigd door Hakuna op 04 sep 2016, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Dat klinkt inderdaad als borstgroei :)
meerdere zakken met zaagsel