Geen gesprek plaatsgevonden met vriendin..Gevolgen?
-
Anon20210626
Re: Geen gesprek plaatsgevonden met vriendin..Gevolgen?
hmm bij mij is dezelfde dag bloed afgenomen , maar slechts 4 buisjes ......en voor mij was het ook voor start HRT
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Hakuna
De reden waarom ze bij bij twee buisjes extra afnamen is dat ik toestemming gegeven heb dat ze dat bloed mochten gebruiken voor intern wetenschappelijk onderzoek. Maar dat werd mij dan ook van tevoren gevraagd of ik hier mee instemde.Renée schreef:hmm bij mij is dezelfde dag bloed afgenomen , maar slechts 4 buisjes ......en voor mij was het ook voor start HRT
-
Anon20210626
bij de intake zijn die vragen idd gesteld , ik had daar geen bezwaar tegen . Ach who cares .
hoe minder , hoe beter IMHO
hoe minder , hoe beter IMHO
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Amy
Bij mij hadden ze meen ik ook 4 buisjes afgenomen en ik had ook ingestemd met dat onderzoek eerder.
Ik weet dat ze op meer dingen getest hebben omdat ik de hele uitslag op papier heb en daar staan veel meer dingen op dan alleen oestrogeen en testosteron waardes.
Ik kan wel een lijst maken met alle dingen die ze gemeten hebben maar dan moet ik dat stuk papier ergens opgraven hier.
Ik weet dat ze op meer dingen getest hebben omdat ik de hele uitslag op papier heb en daar staan veel meer dingen op dan alleen oestrogeen en testosteron waardes.
Ik kan wel een lijst maken met alle dingen die ze gemeten hebben maar dan moet ik dat stuk papier ergens opgraven hier.
-
Danielle
Nee, ze doen gewoon een aantal verschillende bepalingen, waarvoor ze een bepaald volume aan bloed nodig hebben. Ook vergen verschillende bepalingen andere conserveringsmiddelen in het bloed, daarom de verschillende kleuren buisjes.Naomi schreef:Ja, ze nemen heel veel af. Maar een deel daarvan is toch ook voor onderzoek bestemd, als je je daarmee akkoord verklaarde?Amy schreef:Bij die eerste bloedtest hebben ze bij mij veel meer gemeten dan alleen hormoon waarden van dat moment. Ook vitamine D, cholesterol en nog een aantal andere dingen. Alleen je hormoon waarden meten hebben ze geen 6 buisjes voor nodig hoor.
Zo uit mijn hoofd meten onder andere: testosteron, oestrogeen, bloedstolling, cholesterol, prolactine en nog een aantal indicatoren voor nieren en lever.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Amy
Ik ben aan het opruimen en kom dat document net tegen dus ik zal eens een lijstje maken van wat ze bij mij allemaal gemeten hebben de eerste keer:
Chemie
Elec,nierf,gluc,eiw
- Glucose
- Kreatinine
- eGFR(MDRD)
Enzymen, leverf.
- Y-GT
- ASAT
- ALAT
Lipiden
- Cholesterol
- Hdl-Chol
- LDL (Ber.)
- Triglyceriden
Endocrinologie
Onderzoek in bloed
- LH
- Prolactine
- Estradiol
- Testosteron
- TSH
- Insuline
- Vitamine D 25 OH
Geen idee wat een groot deel van die dingen is maar dat is de lijst.
Chemie
Elec,nierf,gluc,eiw
- Glucose
- Kreatinine
- eGFR(MDRD)
Enzymen, leverf.
- Y-GT
- ASAT
- ALAT
Lipiden
- Cholesterol
- Hdl-Chol
- LDL (Ber.)
- Triglyceriden
Endocrinologie
Onderzoek in bloed
- LH
- Prolactine
- Estradiol
- Testosteron
- TSH
- Insuline
- Vitamine D 25 OH
Geen idee wat een groot deel van die dingen is maar dat is de lijst.