Wtf is wrong with me????
-
Anon20190516
Wtf is wrong with me????
Ik giechel als een schoolmeisje,loop met mannen te flirten(ok,hun beginnen ik flirt gewoon mee)ik vind bijna alles schattig.plotseling wil ik disneyfilms en dergelijke zien,wil graag naar de secret life of pets.(vroegah had ik daar niets mee)heb meer energie als voorheen.de huilbuien zijn gelukkig weer een beetje opgedroogd..kortom ik lijk wel een pubermeisje!ik ben notabene 47 jaar!!!!!!!ow en ook nog voor het eerst van mijn leven een smartphone gekocht(hiervoor een bejaarde samsung mobiel waar ik 2 keer per jaar beltegoed op zette)voorheen kon een smartphone me niets boeien,nu whatsapp en facebookmessenger ik met vriendinnen dat het een lieve lust is!!!!wie herkent zich in deze"symptomen""??ik vind het zelf wel intressant,maar ook wel weird..groetjes Rikki
-
Anon20190122
Re: Wtf is wrong with me????
Dat is je tweede puberteit Rikki alleen dit keer de vrouwelijke ik zou zeggen geniet er van!
O ja probeer Pokémon Go eens op je smartphone!
O ja probeer Pokémon Go eens op je smartphone!
-
Anon20190516
Hihi,dat gaat mij zelfs te ver.geen intresse in pokemons vangen.maar mijn beste vriendin heeft een app dat"robot unicorn"heet.iets met allemaal kleurige eenhoorns.zij heeft android ,dus weet niet of appel het ook heeft.maar echt hoor,ik verbaas mezelf over het feit hoe ik me nu gedraag.daarnet zei ik tegen mezelf:ik heb zin in een troopwafel(ipv stroopwafel)ik heb echt serieus een minuut of 5 zitten giechelen om mijn eigen flauwigheid 
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Eeuhm... is het heel erg over de top dat ik twee Barbiepoppen heb gekocht? Uit de nieuwe Fashionistas-serie? Een Tall model met rode haren en een Petite met blond haar...
Emma's zus overweegt er twee trouwjurkjes voor te gaan haken. Heerlijk vind ik het...
Erg hè?
Emma's zus overweegt er twee trouwjurkjes voor te gaan haken. Heerlijk vind ik het...
Erg hè?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Elise
Ik kan alleen maar zeggen: "You go girl!!!" :happy-cheerleaderkid:
-
Amy
https://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A
Geniet er lekker van meis, zo hoort je leven te zijn.
Edit: Tanisha, ik zo zelfs zo ver gaan als zeggen dat het je eerste puberteit is. Ik heb de zogenaamde eerste als alleen maar ellende en depressie ervaren.
Geniet er lekker van meis, zo hoort je leven te zijn.
Edit: Tanisha, ik zo zelfs zo ver gaan als zeggen dat het je eerste puberteit is. Ik heb de zogenaamde eerste als alleen maar ellende en depressie ervaren.
-
Anon20190516
Eva,ik vind het niet over the top hoor!!!als jij er van geniet is het goed,wat een ander denkt,fuck 'em!!!!!!wat betreft pokemon:als je er van geniet,lekker doen,maar is niet voor mij.ik ga liever schattige beestjes kijken in de apenheul.gelukkig ben ik dus niet de enige..misschien leuk als anderen hun 2e puberteitdingen/gedragingen willen delen???lijkt me leuk erover te horen 
Ps,dank je voor de reacties tot nu toe
Psps,de heren mogen ook reageren hoor!
Ps,dank je voor de reacties tot nu toe
Psps,de heren mogen ook reageren hoor!
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
A propos Pokémon...
Ik heb er vanochtend twee gevangen...
Veel gekker kan het niet worden. Hoop ik.
Ik heb er vanochtend twee gevangen...
Veel gekker kan het niet worden. Hoop ik.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Anon20190516
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
haha, go with the flow toch Rikki
Als het je maar blij en gelukkig maakt.
Heb zelf volgens mijn moeder nooit echt ge-pubert en het ook nooit zelf zo iets ervaren dus dit soort verhalen maken me beniewd
Isabelle
Als het je maar blij en gelukkig maakt.
Heb zelf volgens mijn moeder nooit echt ge-pubert en het ook nooit zelf zo iets ervaren dus dit soort verhalen maken me beniewd
Isabelle