Zomaar aan het bladeren in facebook groepen
En dan zo n bericht waar je heel verdrietig van wordt.
En dat je denkt waarom werd het je zo zwaar gemaakt dus vandaar dit gedicht voor alle verloren vlinders
Jouw keuze, maakt ons bewust
Hoe belangrijk echte verbinding is
luisteren tussen de regels door
elkaar erkennen en waarderen
laten we elkaar lief hebben
precies zoals we zijn.
Verloren vlinder
-
Josephine
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Verloren vlinder
Mooie boodschap
,Deed me erg denken aan dit filmpje , prachtig deel van een liedje gezongen door een zangeres maaike ouboter
Vind dit kleine stukje beter gezongen dan het origineel van boudewijn de groot, veel emotie zit erin.
Maakt me verdrietig en blij tegelijk.
Vind dit kleine stukje beter gezongen dan het origineel van boudewijn de groot, veel emotie zit erin.
Maakt me verdrietig en blij tegelijk.
-
Josephine
Mij ook
Je wordt er toch verdrietig van dat het nodig is om voor deze uitweg te kiezen terwijl wij nederlanders er zo prat op gaan dat we zo tolerant zijn
Je wordt er toch verdrietig van dat het nodig is om voor deze uitweg te kiezen terwijl wij nederlanders er zo prat op gaan dat we zo tolerant zijn
-
Nate_0
Nederlanders zijn ontzettend goed in verscholen en verborgen discriminatie en racisme... Dat is het grote probleem van veel mensen hier die roepen toch zo tolerant te zijn; er wordt door hen geen ruimte meer gegeven aan alles wat "anders" is dan wat al geaccepteerd wordt, want Nederland doet het al zo goed/beter dan andere landen/etc.
meerdere zakken met zaagsel