dokters bezoek niet gelukt
-
Anon20190516
Re: dokters bezoek niet gelukt
Jessy,i know.ben ook druk doende om instanties in te lichten(en allemaal kopietjes id te versturen)
-
Dieuwertje
Nog even een update. Vandaag langs mijn huisarts, aardige dame overigens. Had gisteren nog even gebeld dat ze een vrouw in de wachtkamer moesten verwachten, maar inmiddels was er een aantekening gemaakt. Bij het ophalen keek de huisarts nog wel met een soort blik van 'weet niet wat ik kan verwachten'. Maar ik had mijn best gedaan en er kon zelfs een compliment van af. Voor wat het waard is natuurlijk, maar ik ga er van uit dat als het tegengevallen had ze zoiets niet gezegd had. De enige opmerking was dat er een kleding hanger bandje onder mijn jasje vandaan kwam. De soort opmerking die je van vrouwen onder elkaar kan verwachten
.
Verder 5mg finasteride in combinatie met een pillensnijder, geen probleem. Ik ook weer blij en meteen maar een rokje met een mooie bloes gaan kopen. Moest toch een beetje gevierd worden.
Verder 5mg finasteride in combinatie met een pillensnijder, geen probleem. Ik ook weer blij en meteen maar een rokje met een mooie bloes gaan kopen. Moest toch een beetje gevierd worden.
-
JacquelineM
Gefeliciteerd Dieuwertje, misschien heb je de pillensnijder niet eens nodig, want in 'Transgendercare medical feminizing program' worden fors hogere doses Finasteride aanbevolen. Zie de link: http://www.transgendercare.com/medical/ ... gimens.asp
Je hebt dan mogelijk meer aan een schaartje om de kledinghangerlussen af te knippen
Groetjes, JacquelineM.
PS ik vermoed ook dat je bij het VUmc een antwoord krijgt als dat doen wij hier niet, of daar geloven wij niet in.
Je hebt dan mogelijk meer aan een schaartje om de kledinghangerlussen af te knippen
Groetjes, JacquelineM.
PS ik vermoed ook dat je bij het VUmc een antwoord krijgt als dat doen wij hier niet, of daar geloven wij niet in.
-
Hakuna
Uitgerekend de endo van het VUmc raadt juist finasteride af bij de start van de HRT. Maar is toch aan te bevelen een halve tablet (0,5 mg) fina aan te houden als onderhoudsdosering naast je hormoonregime.JacquelineM schreef:Gefeliciteerd Dieuwertje, misschien heb je de pillensnijder niet eens nodig, want in 'Transgendercare medical feminizing program' worden fors hogere doses Finasteride aanbevolen. Zie de link: http://www.transgendercare.com/medical/ ... gimens.asp
Je hebt dan mogelijk meer aan een schaartje om de kledinghangerlussen af te knippen![]()
Groetjes, JacquelineM.