Emma schreef:Voor mij, een Thais toetsenbord, zodat ik me meer bewust word van de 44 thaise medeklinkers en de 16+ klinkertekens. Ik kom hier nog een keer terug en dan wil ik meer kunnen lezen dan alleen ไก ('gai', kip) en ไข ('khai', ei).
Hallo zeg, niet zo bescheiden hoor...
Gisteravond in het restaurant wees je me er op dat de kalender aan de wand naast mij van vorig jaar was. En die was toch echt in het Thaïs, ook de cijfers!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Ijsmachine met ingebouwde compressor. Een MP kindje
Kan ik mijn zelf ijs draaien van 50 - 60 kcal/100 ml i.p.v. 300 - 400 kcal/100ml die in de winkel te koop is. En natuurlijk in de smaken die ik het lekkerst vind.
Ik ben niet de dame die de demostratie geeft
Alice; "Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Zal niet meer voor deze zomer zijn ( wat krap bij kas momenteel )
@ Silvia, idd leuk kort broekje geniet van de warme komende dagen ( hier momenteel 30°).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Heb er helaas nog geen gevonden waarbij de kleuren in de juiste volgorde op de band staan.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
'blind' gekocht omdat deel 1 uitstekend was. Hij heeft op pensioengerechtigde leeftijd echt zijn tweede adem gevonden want het meeste dat hij in de nineties en de noughties heeft uitgebracht was vrij matig.