vraagje over de wc

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Nate_0

Re: vraagje over de wc

Bericht door Nate_0 »

Isabelle schreef::) Toen kwam meneer alcohol om de hoek.
Richten, ik richt toch goed , zei de meneer de naast de pot piste.

Bij alcohol consumptie heeft de gemiddelde man ook nog minder zin om te gaan zitten.

Isabelle
Ook meer zin om aan vrouwen te gaan zitten/naar vrouwen te roepen...
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Isabelle schreef::) Toen kwam meneer alcohol om de hoek.
Richten, ik richt toch goed , zei de meneer de naast de pot piste.

Bij alcohol consumptie heeft de gemiddelde man ook nog minder zin om te gaan zitten.

Isabelle

Hoi Isabelle,

Mss, zou de gemiddelde beschonken man, beter even gaan zitten :lol: i.p.v. zichzelf en de toiletten onder te pissen. Even zitten en even nadenken, waar ben ik in godsnaam mee bezig :roll: En stap vooral nu niet in de wagen :hand: Het flikken kantoor is er pal tegenover :shhh:

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Isabelle
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door Isabelle »

Indd nick , mee eens , maarja leg dat de beschonken man maar eens uit :D
Ik denk zelfs al je de gemiddelde onbeschonken man het uitlegd, hij je zal vertellen dat hij kan altiid kan instaan voor zijn beschonken vorm (wat triest en begrijpelijk te gelijk is)
Anon20180311

Hoi Isabelle,

Dat ken ik al lang, van voor mijn transformatie, beschonken mannen kunnen nu eenmaal beter/nog rijden, als ze beschonken zijn, ook plassen/seks kennen ( wat ik daar persoonlijk over denk, laat ik, kende een huwelijk met een man, die de wereld dan ging verslaan, enz,.......na een x- aantal pinten, o.a. wippen en blijven wippen, met,..... doe je op de speelplaats als kleine jongen op de wipplank ;) )

Grtz Nick ( terug naar de toiletten )
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311

Hoi iedereen,

Vandaag maakte ik opnieuw gebruik van het openbaar toilet in mijn gemeente. En ik stelde me nu toch wel de vraag :roll: wat is nu het verschil tussen," een gender neutraal toilet en dood gewone gemengde toiletten" ?

Wat mij persoonlijk betreft : niets en trouwens, minder kosten, minder hokjes denken.
Want dat is toch ons doel, geen aparte behandeling :fpalm: . Want waar stopt het dan, aparte toiletten, badkamers, kleedkamers, woningen, straat, dorp,....
of gaan we in de toekomst, gewoon met zijn allen lekker op een onbewoond eiland wonen.

Grtz Nick ;)
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Dat onbewoonde eiland lijkt mij persoonlijk wel wat!
vickyblauw

Bericht door vickyblauw »

Met zijn allen op een onbewoond eiland?

Of ieder op een eigen eiland?

;-)
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Lijkt me een geweldig Bezit een eiland! :D