Even een korte introductie, ben nieuw hier op het forum. De naam is Ceasar en ik ben een transman die zich volledig presenteert (en ook zo gezien wordt) naar de buitenwereld als man. Momenteel zit ik zo een 3 weken aan de androgel.
Dat is ook waar mijn vraag (natuurlijk je ziet het in de titel :p) over gaat. Ik had bewust voor androgel gekozen omdat er hierbij minder risico's op moodswings zijn. Ik had ook toen ik de keuze maakte totaal geen intiem contact met iemand en verwachtte ook niet dat dit zou gebeuren. Nu heb ik alleen toch kort na de start van mijn hormonen iemand ontmoet en toen viel het me eigenlijk pas op hoe onhandig die androgel is...
Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik moet omgaan met het smeren als ik met hem ben (ja ik ben biseksueel en momenteel dus met een man). Wij zijn allebei nogal knuffelig en aanrakerig en ik wil hem niet een onnodige boost testosteron geven...
Tot nu toe heb ik het opgelost door gewoon niet te smeren (aangezien ik niet weet wanneer we intiem zullen raken op de dag en we dit ook niet gaan plannen). Maar dit kan natuurlijk ook niet de juiste oplossing zijn... Daarom was ik benieuwd naar hoe jullie dat oplossen?
Oh en nota bene: ik sta ingepland voor een telefonisch consult met mijn behandelend arts voor donderdag, maar omdat ik hem daarvoor nog zie wend ik me maar alvast tot jullie
Groetjes van Ceasar!