Hee, de site ziet er beter uit. Goed werk!
Ik heb een vraag over operatie zónder een genderteam en daarvoor zal ik mijn situatie een beetje toelichten... ben eind vorig jaar aangemeld bij VUMC, toen tot eind Mei gewacht voor eerste gesprek, maar dat was geen succes (ik ervoer die meneer als vrij neerbuigend, en ik had van anderen ook gehoord dat hij niet zo prettig was). Ik ben toen overgestapt naar De Vaart. De aanpak was daar beter maar het nadeel van De Vaart was weer dat ze daar heel erg willen graven in mijn verleden, en allerlei dingen besproken waar mijn depressie een stuk zwaarder van werd en ik zeer ernstige gedachten begon te krijgen.
Ze willen niet mee werken aan een compromis waarbij mijn (geestelijke) gezondheid voorop staat, dus ben ik ook daar gestopt en ben ik zelf begonnen met T, wel op een overwogen manier (laat mijn waardes checken en all that good stuff). Nu zit ik dus met een dillema; én ik mag mijn hormonen zelf betalen en ik zoek naar wegen om mijn operaties uit te laten voeren zonder genderteam (en zonder dat ik zelf bakken met geld moet neerleggen).
Ik ben benieuwd naar ervaringen en tips.
Rowan