Ja, dat mag zeker. Maar je begreep ook al hoe ik het bedoelde.Daniéla schreef:Ik vind het me gewoon mooi staan Jeste, mag dat ook.??![]()
Maar ik begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt,![]()
Ik zou zeggen blijf zo dicht mogelijk bij jezelf. Vanaf mijn hrt herkende ik mezelf steeds meer in de spiegel en dat had invloed op de hoeveelheid en manier van opbrengen van make-up, het accenturen van mijn jukbeenderen bv, kan ik nu met veel minder af...
Mensen moeten inderdaad doen waar ze zich goed bij voelen. Niet omdat ze een zekere druk voelen.
Dat had ik toen ook. Ik nam wel naaiwerk mee in de trein. Verder trok mijn, androgyne maar wel vrouwlijke, manier van kleden nogal de aandacht. Andere vrouwen vonden het wel bijzonder wanneer een jongen dat deed. Omdat ik toen nog niet zeker genoeg van mijzelf was, lukte het niet goed om als meisje over te komen. Ik "viel dus door de mand" als vrouw, maar dat had dus soms ook wel voordelen.Bregje schreef:Dat vind ik ook heel herkenbaar. Als man deed ik vanalles dat anderen graag als iets voor vrouwen zien. Daardoor kreeg ik bijvoorbeeld aanspraak als ik in de trein zat te breien. Als vrouw negeren ze me totaal. Dat is best even wennen.