dankjewel hoor, maar ik wacht nog even morgen af en ga dan nog maar eens bellen want als ze op mijn mail niet reageert zal ze waarschijnlijk ook niet op haar pieper reagerenSilvia schreef:Hmmmvalencia schreef:ja heb ik maar kreeg gister ook alleen maar voicemail dus had maar @mail gestuurdSilvia schreef:Hoi Valencia,
Heb je het doorkiesnummer van Astrid Pascal?
Groetjes,
SilviaEventueel heb ik een piepernummer voor je mocht je haar helemaal niet kunnen bereiken.
![]()
Groetjes,
Silvia
Ervaringen met het UMCG?
-
valencia
Re: Ervaringen met het UMCG?
-
Silvia_weg
Mevrouw Pascal is een heel aardige mevrouw maar ze is nogal chaotisch (niet negatief bedoeld overigens want ik ben ook chaotischvalencia schreef:dankjewel hoor, maar ik wacht nog even morgen af en ga dan nog maar eens bellen want als ze op mijn mail niet reageert zal ze waarschijnlijk ook niet op haar pieper reageren
Groetjes,
Silvia
-
valencia
ik kijk het nog even aan en zal ik haar eens achter de broek aan zittenSilvia schreef:Mevrouw Pascal is een heel aardige mevrouw maar ze is nogal chaotisch (niet negatief bedoeld overigens want ik ben ook chaotischvalencia schreef:dankjewel hoor, maar ik wacht nog even morgen af en ga dan nog maar eens bellen want als ze op mijn mail niet reageert zal ze waarschijnlijk ook niet op haar pieper reageren) en je moet haar nogal eens achter de broek aan zitten.
![]()
Groetjes,
Silvia
en bedankt voor de tips
-
valencia
nu al weken proberen contact te krijgen met de umcg en ik vind het gewoon waardeloos.
ik krijg gewoon niemand daar aan de telefoon alleen maar voicemail of er word niet opgenomen en op een @mail krijg ik ook geen reactie!!
ik hoop maar dat ik snel een brief thuis krijg van ze want ik zit nu al zolang te wachten op bericht dat ik eens een keer op intake kan komen, want ik kom zo geen stap verder!!
@ zwaar gefrustreerd aan het worden

ik krijg gewoon niemand daar aan de telefoon alleen maar voicemail of er word niet opgenomen en op een @mail krijg ik ook geen reactie!!
ik hoop maar dat ik snel een brief thuis krijg van ze want ik zit nu al zolang te wachten op bericht dat ik eens een keer op intake kan komen, want ik kom zo geen stap verder!!
@ zwaar gefrustreerd aan het worden
-
valencia
toch nog eindelijk iemand bij de umcg gesproken vandaag volgende week hoor ik hoe het verder gaat 
-
tijgertjetzum
Ik kreeg via de huisarts een telefoontje dat mijn gesprekken bij de ggz in friesland plaats kunnen vinden. Heb daar 2 aug. eerste afspraak en 2 weken later de tweede. Daarna... is afwachten
-
NaomiClareNL
Heeft iemand een idee of en wanneer mevrouw Pascal en de endocrinoloog (wat is zijn of haar naam?) op vakantie zijn?
De zorgbemiddeling van mijn zorgverzekeraar heeft me geadviseerd om toch te proberen een second opinion bij hen te regelen voordat ik naar het buitenland ga.
De zorgbemiddeling van mijn zorgverzekeraar heeft me geadviseerd om toch te proberen een second opinion bij hen te regelen voordat ik naar het buitenland ga.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
marlies
- Gast
De endocrinoloog (eigenlijk gynaecoloog) is dr Weijmar-Schultz, geloof ik. Maar ze zijn inderdaad heel slecht bereikbaar.
-
valencia
nu na 3 maanden geleden te zijn aangemeld door mijn huisarts, weken zitten wachten op bericht van de umcg en na diversen gesprekken te hebben gehad via de telefoon en informatie over mezelf te hebben opgestuurd nog geen vooruitzicht wanneer ik eindelijk eens op intake mag komen. ik kreeg te horen dat ik me moet laten doorverwijzen door een arts van de ggz omdat ik een verleden heb met de afpn van de ggz. overmorgen gelukkig een afspraak met een arts van de ggz en hopelijk dat het nu eens opschiet. ben nu al echt flauw van al dat gedoe!
-
marlies
- Gast
Na je doorverwijzing moet je 8 maand rekenen. Dat was het iig wel voor mij...