Winkel ervaringen

Make-up, kleding, en zo voort
Jessy

Re: Winkel ervaringen

Bericht door Jessy »

Gezelschap is altijd een goede zaak. Enerzijds geeft het voor jezelf wat zelfvertrouwen (je praat met anderen en zit niet de hele tijd na te denken over wat er mis zou kunnen gaan), en anderzijds zal iemand met vervelende gedachtes die sneller uiten tegen een individu dan tegen een groep. Dat is mijn ervaring toch.
Vind het heel moedig dat jij het alleen gedaan hebt!
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Judiana

Bericht door Judiana »

dat gaat in mijn omgeving gewoon erg lastig, tis niet anders
Tyler

Bericht door Tyler »

Judith schreef:lijkt het erop dat vrouwelijk mannelijk shoppen meer geaccepteerd is dan andersom?
Geen idee. Het was slechts 1 persoon. Maar hij keek wel raar even. Volgende keer dat ik de stad in ga laat ik het weten.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik denk dat er meer vrouwen mannelijk shoppen dan andersom, maar ik heb eigenlijk nog nooit nare ervaringen gehad in de reguliere winkels, de specifieke T-winkels willen nog weleens moederen (daar kom ik dan ook nooit meer),

Ik las wat negatieve reacties bij Hunkemoeller, daar heb ik nou juist hele goede ervaringen

Irene
Irene
Tyler

Bericht door Tyler »

Ik ben inmiddels nog een keer de stad in geweest met Chris. We hebben allebei een paar dingen gekocht bij de V&D. Hij rekende eerst af en ik had mijn spullen al op de balie gelegd. Ze vroeg of het bij elkaar moest waarop ik antwoordde dat die van mij waren. Geen reactie verder. Geen rare blikken of wat dan ook. Gewoon gewoon. Prima wat mij betreft. In de HEMA keek de dame achter de kassa net zo goed verveeld als bij de rest van de klanten toen ik mijn jongens shirts afrekende daar. Niks aan de hand.
Irene_de_Vreede
Moderator

Ik heb vandaag een nieuwe spijkerbroek gekocht, dan kan ik weer een stapje verder dan draag ik in mijn vrije tijd in elk geval geen herenkleding meer. Ik werd uitermate vriendelijk geholpen, nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik een damesjeans wilde. Ik heb denk ik wel 10 broeken aan gehad, voordat ik de juiste maat en pasvorm had.
Irene
Arike

Bericht door Arike »

Leuk dat het gelukt is, Irene!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Tyler

Bericht door Tyler »

Lastig is dat he? Je moet in eens in hele andere maten gaan denken. Het is even zoeken maar dan heb je ook wat. Fijn dat ze je zo goed geholpen hebben.
Irene_de_Vreede
Moderator

Ik denk al jaren in damesmaten, maar het gaat bij jeans vooral om de pasvorm en de jeansmaten willen nog wel verschillen, bovendien wilde ik niet al te opzichtig beginnen. In de tijd dat ik nog weleens herenkleding kocht moest ik altijd oppassen dat ik niet spontaan mijn damesmaten opgaf.
Irene
Laura

Bericht door Laura »

Ik heb vorige week een nare ervaring in Antwerpen op de Meir gehad. Nadat ik de hele dag met mevrouw werd aangesproken, moest er toch een dom wicht me met meneer aanspreken. Ik heb er niet op gereageerd maar ik was toch nadien aangedaan. :evil: