maar je kon er eigenlijk op wachten dat het een keer mis zou gaan, met wie verraste me niet maar waarom niet vertel ik je nog wel een keer dan, als je het wil horen tenminste, en via pb dan graag, niet te lang...![]()
ben ik wel benieuwd naar
maar je kon er eigenlijk op wachten dat het een keer mis zou gaan, met wie verraste me niet maar waarom niet vertel ik je nog wel een keer dan, als je het wil horen tenminste, en via pb dan graag, niet te lang...![]()
Hoi Daniéla,Lief dat je het me vraagt Naomi, maar twee naïevelingen tegenover elkaar levert zelden iets positiefs op...![]()
Het laatste wat ik er eigenlijk over wil zeggen is dat het rommelt in de hele wereld, en het probleem met Moslims maakt daar inderdaad maar natuurlijk deel van uit, maar ze zijn net zo min als wij dat zijn veroorzakers van al het leed in de wereld, in mijn ogen zijn het slachtoffers net als wij, tegen elkaar uitgespeeld en opgeofferd voor de vrede, en in ruil voor economische glijmiddelen...
Ik zou het graag hier bij willen laten Lieverd,
voegt wat mij betreft niets toe aan de discussie.
Buiten de discussie om, als we bij een minderheid zouden behoren, dan waren er vast niet zulke lange wachtlijsten?Grijs_Uil_Vijver schreef:Klopt ergens, maar het is niet omdat wij bij één minderheid horen ( der GD kennende, ongeacht der geloof, rang/stand), dat we ook spontaan het moeten eens zijn met alle minderheden op deze wereld der geloof/ cultuur/dergelijke.
Grtz Nick.
Mss, is dat omdat er te weinig mensen ter beschikking zijn, om de steeds toenemende wachtlijsten op te vangen.Trots_Duin_Rivier schreef:Buiten de discussie om, als we bij een minderheid zouden behoren, dan waren er vast niet zulke lange wachtlijsten?Grijs_Uil_Vijver schreef:Klopt ergens, maar het is niet omdat wij bij één minderheid horen ( der GD kennende, ongeacht der geloof, rang/stand), dat we ook spontaan het moeten eens zijn met alle minderheden op deze wereld der geloof/ cultuur/dergelijke.
Grtz Nick.
Hoi Daniéla,Natuurlijk niet Nick, dat zeg ik ook nergens, er is wederzijds geen respect en begrip meer voor elkaar en dat is niet zomaar van de ene op de andere dag uit de lucht komen vallen...
Reminder, de insteek van deze hele discussie is de vraag of we nu wel of niet psychisch lijden en in de DSM thuis horen...