Mooi jurkje, zeker dit soort modellen waarvan het rok gedeelte wijd uitloopt en het lijfje aansluit hou ik zelf ook van. Op mijn lange slanke gestalte kan ik dit soort jurken heel goed hebben.Dieuwertje schreef:
Aan het winkelen geweest in Den Haag: mijn maat uitverkocht. Volgende dag in Amsterdam (moest ik toch zijn) mijn maat uitverkocht. Gekeken op de website van die winkelketen, uitverkocht. Dan maar bij de producent besteld.
Wat is je laatste aankoop?
-
Hakuna
Re: Wat is je laatste aankoop?
-
Dieuwertje
Hakuna, soms zit de taille te hoog vanwege mijn langere lijf. Heb jij daar geen last van? En waar in de taille vaak een maat 10 volstaat (en soms 8) kom ik bij een jurkje vaak uit op 14 vanwege de omvang borstkas. En zo breed vind ik mijzelf niet.
-
Alice
Na aanleiding laatste aankoop van Nate heb ik een algemene vraag.
Mr Limpy, je hoeft niet veel voorstellingsvermogen te hebben waar die naam voor staat.
Ik vind het vreemd dat voor de grote maten nog steeds Mr Limpy genaamd worden je zou in de richting Mr Stiffy denken als naam.

Zoek de verschillen

Mr Stiffy
Mr Limpy, je hoeft niet veel voorstellingsvermogen te hebben waar die naam voor staat.
Ik vind het vreemd dat voor de grote maten nog steeds Mr Limpy genaamd worden je zou in de richting Mr Stiffy denken als naam.

Zoek de verschillen

Mr Stiffy
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
-
Ender
- Transgender
Sorry ligt misschien aan mij maar wat is je vraag?Alice schreef:Na aanleiding laatste aankoop van Nate heb ik een algemene vraag.
-
Alice
Waarom wordt het grotere formaat van Mr Limy niet Mr Stiffy genoemd gezien de overduidelijke wijzigingen van het lid die niet erg limp is.
Alice;
"Computer Says No"
"Computer Says No"
-
Nate_0
Ze heten "limp" omdat ze zacht en slap zijn, net als een niet-erecte penis. Hoe groot die ook is, hij zal "limp" zijn. De reden dat er grotere maten bestaan is simpelweg omdat a) sommige mensen groter zijn en proporties een ding zijn en b) mensen natuurlijk een eigen voorkeur hebben voor hoe groot ze willen dat hun penis is.Alice schreef:Na aanleiding laatste aankoop van Nate heb ik een algemene vraag.
Bij "stiffy" wordt al snel de indruk van een erectie gewekt, en daarmee het idee dat penetratie mogelijk is, wat in dit geval absoluut niet kan. Daarvoor zul je meer zoiets nodig moeten hebben:
(Er zijn ook tussenvormen die buigbaar zijn en als packer en als strap-on te gebruiken zijn, maar die worden geen Mr. Limpy genoemd)
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20180311
Persoonlijk zie ik eveneens de meeste Mr.limy's, eerder aan als een Mr. stiffy. Aangezien weinig Mr. limpy's het gewoon doorsnee natuurlijk formaat kennen ( eerder iets" te", begrijpelijk der verkoop, ik wil de grootste hebben )
Grtz Nick
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Nate_0
Maar... Een stiffy is Engels voor "een erectie", niet Engels voor "een grote penis"...
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20180311
Idd, maar daar gaat het mij persoonlijk niet om. Ik denk, dat de meeste mensen trouwens wel de betekenis van het " Engels woordje "stiffy" kennen.Nate_0 schreef:Maar... Een stiffy is Engels voor "een erectie", niet Engels voor "een grote penis"...
Het gaat mij eerder om het " onnatuurlijk groot formaat" der limpy's en stiffy's aanbod der verkoop . Met andere woorden: de meeste limpy's kennen de lengte/grote van een stiffy en de stiffy, eerder van een kanon.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Anon20180311
Even als bijlage:
Voor de trans-mannen/jongens die eventueel kiezen voor de Meta-operatie, " de verwachtingen der grote
, kunnen hierdoor letterlijk tegenvallen". Ps. de meta-operatie, hangt af van de eerdere bio-schepping en latere groei door de testo ( is jammer genoeg, dus niet voor ieder trans-man/jongen haalbaar ).
Wat de fallo-operatie betreft: de penis "constructie" kent sowieso " 16 cm " als Mr. limpy/stiffy " ( der mogelijkheid "eventueel" plaatsing erectieprothese). Blijft onveranderlijk der grote, of kent totaal geen groei der kunstmatige erectie.
Grtz Nick.
Voor de trans-mannen/jongens die eventueel kiezen voor de Meta-operatie, " de verwachtingen der grote
Wat de fallo-operatie betreft: de penis "constructie" kent sowieso " 16 cm " als Mr. limpy/stiffy " ( der mogelijkheid "eventueel" plaatsing erectieprothese). Blijft onveranderlijk der grote, of kent totaal geen groei der kunstmatige erectie.
Grtz Nick.
.