Female to Male

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gabriël

Re: Female to Male

Bericht door Gabriël »

Goed zo, Zef! En fijn dat je afspraak dan snel zal zijn! :)

Ik wil ook toch wel de stap zetten om eens die mannengroep in Amsterdam te bezoeken, maar ik blijf het toch wel eng vinden. Ben veel te bang dat ik daar een vreemde eend in de bijt ben omdat ik meer een androgyne jongen ben.
Maar mijn therapeut zit ook telkens te zeggen dat het heel goed voor mij zou zijn om eens zo'n groep te bezoeken. Niet alleen op gender-vlak, maar ook op Asperger-vlak, dat ik nieuwe (sociale) dingen ga ondernemen enzo. En dat is juist hetgeen waarom die stap naar zo'n groep gaan zo groot is voor mij. Nieuwe mensen, nieuwe route/reis, ik weet niet goed wat ik kan verwachten... :/

@ Tyler: Hoe bedoel je dat het voelt als Fight Club? (ik ken de film wel, maar ik begrijp de overeenkomst even niet)
Tyler

Bericht door Tyler »

Die meetings waar hij in het begin naar toe gaat voor kanker en lord knows what, om het gevoel te krijgen dat hij leeft. Zit je daar met z'n allen in een kringetje: my name is Chloe. En hoe voel je je daar nu bij? Dat soort onzin.

Laat maar even weten wanneer je gaat. Dan zal ik kijken of ik ook kan. Dan 'kennen' we iig elkaar al een beetje. Dat scheelt misschien.
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Ohja, dat stuk. Haha, ja ik hoop dat het niet zo zal worden inderdaad. Dat psychologische 'hoe voel je je daar nou bij' komt me mijn strot uit. (te veel therapiegroepen gehad...)

Maar goed idee, het zou inderdaad wel iets schelen als ik weet dat er een persoon bij zit die ik ken. :) Ik kan die dag in juli niet (ik loop de dag erna mee met de lolita modeshow op de Summer Darkness als model, en 2 dingen achter elkaar is te druk voor mij), dus dan zou ik die op 25 Augustus gaan.
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Gabriël schreef:ik loop de dag erna mee met de lolita modeshow op de Summer Darkness als model
Leuk. Kom ik kijken :D
Damien7002

Bericht door Damien7002 »

Haha ik loop ook mee met diezelfde lolita modeshow :)
Tyler

Bericht door Tyler »

Ik kan geen *** vinden op die site. Waar is het blokkenschema!!!!! Welke dag is jullie show? Ik vier die zaterdag mijn verjaardag en ben zondag zelf echt jarig en ga dan lekker brak zijn. Denk dat ik die vrijdag wel ga komen. Ziet er goed uit.

Ik zet 25 augustus vast in mn agenda. Moeten we tegen die tijd nog even kijken hoe laat en waar we afspreken.
Laatst gewijzigd door Tyler op 30 jun 2012, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Schelden doe je maar met je eigen onderdelen zeggen ze bij ons thuis ;-)
Irene
Damien7002

Bericht door Damien7002 »

@Tyler: De modeshow is op zondag 29 juli 13:00 - 13:30 uur.
Tyler

Bericht door Tyler »

Irene_de_Vreede schreef:Schelden doe je maar met je eigen onderdelen zeggen ze bij ons thuis ;-)
Deze heb ik voorlopig nog hoor ;)

1 uur is een lastige tijd. Ik zou met mijn moeder gaan lunchen dan.... :( Ik ga nadenken.
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Tyler schreef:Ik zet 25 augustus vast in mn agenda. Moeten we tegen die tijd nog even kijken hoe laat en waar we afspreken.
Is goed! :)

En wat betreft de modeshow:
@ Hedwich: leuk dat je komt kijken!
@ Tyler: Hmm, lastig. Zou leuk zijn als je kunt komen, maar kan me voorstellen dat die lunch ook belangrijk voor je is (zeker op je verjaardag!).