Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Nate_0

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Nate_0 »

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier op moet reageren?

Ik snap je redenatie een BEETJE, maar deze protheses zijn, en blijven, 'limp'. Ze een Mr. Stiffy te gaan noemen zou voorbij gaan aan dat feit, en zou in principe vals adverteren zijn (zeker aangezien dese protheses niet alleen in NL/BE worden verkocht). De Mr. Limpy die ik heb (small) is overigens absoluut niet mega groot (zie foto die ik geplaatst heb) en de medium is wel groter maar absoluut nog van het formaat van de meeste heren die ik persoonlijk naakt en niet-erect heb gezien.

Wat jij nu doet is gewoon zeggen "ik noem een grote slappe lul ook een erectie vanwege het formaat".

Verder vind ik dit wel een beetje het toppunt van een nutteloze & off-topic discussie en snap ik helemaal niet hoe je uitleg over de meta/fallo relevant is aan aforementioned discussie...
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier op moet reageren?

Verder vind ik dit wel een beetje het toppunt van een nutteloze & off-topic discussie en snap ik helemaal niet hoe je uitleg over de meta/fallo relevant is aan aforementioned discussie...
Hoi Nate,

Dit is totaal geen discussie/zinloze/nutteloze info. Het is maar hoe je het bekijkt, ieder kent zijn/haar mening i.v.m. dergelijke aankoop der prothese ( voor de kruisoperatie).

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Alleen gaat het niet om de aankoop van de prothese of de prothesegrootte, maar om een aantal mensen die vinden dat de benaming onjuist is terwijl ze verwrongen argumenten gebruiken.......

Laten we er iig anders gewoon over ophouden. Als jij een Mr Limpy van formaat een Stiffy wilt noemen, ga je gang.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:Alleen gaat het niet om de aankoop van de prothese of de prothesegrootte, maar om een aantal mensen die vinden dat de benaming onjuist is terwijl ze verwrongen argumenten gebruiken.......

Laten we er iig anders gewoon over ophouden. Als jij een Mr Limpy van formaat een Stiffy wilt noemen, ga je gang.
Thx.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Alice

Bericht door Alice »

Nog even een kleine reactie van mij.

Tot een tijd geleden wist ik niet dat er Mr Limpy’s bestonden. Op een gegeven ogenblik begon ik mij af te vragen hoe de benaming zou, kunnen, zijn van Mr Limpy in erecte toestand. Advertenties gaven alleen aan ‘big’ ‘large’ ‘xl’ etc..

Ik mijn gedachte had ik het idee dat ‘limp’ voor slap, niet erecte, toestand stond.
Als tegenstelling van ‘slap’ kwam ik op het idee dat je kunt spreken van ‘stijf’ ook gezien de afbeldingen die in mijn beleving niets met ‘limp’ of ‘slap’ te maken heeft.

Daardoor kwam ik op de benaming Mr Stiffy hierbij doelde ik op het uiterlijk niet op de fysieke toestand in de vorm van ‘hard’.
Stiffy heb ik gevormd uit het woord ‘stijf’.
Ik heb niet de Oxford of Webster’s dictionary geraadpleegd voor de juiste betekenis.

Overigens, formaat penis is niet proportioneel met het lichaam. Bij grote stevig gebouwde mannen kan het voorkomen dat ze een klein lid hebben en natuurlijk andersom kleine mannen een grote.
Het komt speciaal bij mannelijke ‘sporters’ voor dat ze een klein lid hebben maar dat kan veroorzaakt zijn door een overvloed van toegevoegd testosteron die zich omgezet heeft in estradiol.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Nate_0 schreef:...
[mod mode on]
Iets gematigder reageren mag best, Nate ;)
[mod mode off]
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Maar. Er zijn dus geen Mr Limpy's in erecte toestand. Limp staat inderdaad voor slappe toestand, en die afbeeldingen zijn enkel de Mr Limpy op de zijkant gezet. Ze zijn nog steeds erg vormbaar. Stiffy is echter dus een (met name) Britse benaming voor een erecte penis...

En ik weet dat penisen qua grootte niet proportioneel zijn met het lichaam. Dat is immers met borsten evenzogoed het geval, terwijl er hier genoeg dames zijn die een cupmaat kiezen waar zij zich prettig bij voelen en die hun lichaam het beste uit doet komen. Ditzelfde geldt voor de Mr Limpy's. En verreweg de meeste transmannen die ik kennen gebruiken uberhaupt geen L of XL, maar het kan wenselijk zijn ivm persoonlijke vormen van dysforie of wellicht zelfs om het uit te proberen of bij het uitgaan.

Het gaat er immers om dat er keuze is en moet zijn. Het is immers zo dat we toch al niets hebben, wat erg vervelend is, dus dan is een beetje keuze in wat je zelf graag wilt wel fijn, ipv dat een bedrijf gewoon willekeurig een protheseformaat kiest (zoals dat bij een bio man min of meer het geval zou zijn).
Vertrokken182

Bericht door Vertrokken182 »

Ik Ben op zoek naar een hoodie of trui maar Dan extra lang.
Maar dan unisex. Of hoe ze t ook noemen, ik heb uren gegoogled en kwam maar 1 juiste tegenkwam en dat duurt 15 dagen verzenden
Vera

Bericht door Vera »

I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

@Raviva: kijk 's naar levertijd...
@Orb: zoek op Amazon.de op "hoodie long"
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)