wat luister je nu

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Charissa

Re: wat luister je nu

Bericht door Charissa »

en weer een nieuwe filmpje met muziek helaas word het wat slechter te zien door de rook

Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

In de tijd dat een beetje ruis bij stilte er niet echt toe deed op cassette(Luister vooral naar de ruis en brom in begin van deze video.)
Nu hoef je met dergelijke ruis opnames niet meer aan te komen maar opgroeiende met cassettes was ruis gewoon een ding wat er bij kwam.
En ondanks alle digitale media komt het oude Philips compact cassette principe uit 1963 langzaam weer terug op de markt.
Ze worden zelfs weer geproduceerd cassette bandjes dus niet alles uit mijn jeugd is vergeten en verguist.
Heb dit nummer wat afgedraaid op mijn mono cassetterecordertje...
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

@ Charissa,

Een prachtige combinatie, spetters en rook ( eerder onweerachtig effect ) :D .
Ik hou er zeker, niet minder van :hbeat:

Grtz Nick :wship:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Charissa schreef:en weer een nieuwe filmpje met muziek helaas word het wat slechter te zien door de rook
Komt dit omdat het windstil was Charissa, anders zouden ze misschien ventilatoren kunnen gebruiken, of werkt dat niet..?
But still, ik rook ook maar ben lang niet zo mooi om te zien... :)
Charissa

Bericht door Charissa »

haha heeft verschillende factoren vochtigheid etc maar ook de wind idd wij lief hebbers hebben liever een zacht windje ivm de rook geen wind niet goed te veel wind ook niet dan zie je dat de effecten uit elkaar waaien moet je ook niet hebben. en ook de wind van voor wil je niet hebben al is het kruitsnuiven ook best wel lekker :P maar nee liever van uit de rug
Anon20180501

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die graag de wind van voren kreeg, jij bent de eerste... :)
Rara mensen, die py-romeinen... :)

Maar ventilatoren worden dus nooit gebruikt, ook niet bij windstilte..??
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die graag de wind van voren kreeg, jij bent de eerste... :)
Rara mensen, die py-romeinen... :)

Maar ventilatoren worden dus nooit gebruikt, ook niet bij windstilte..??
Hoi Daniéla,

;) Ik las " :P maar nee liever van uit de rug". Maar ben wel benieuwd naar het al dan niet gebruik van eventueel ventilatoren en de enorme voorbereiding hiervan/voor, dat doe je niet op één, twee, drie, maar wel bijzonder prachtig :wship: mis wel een beetje de kruidgeur :P

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501

I know Nick, maar Charissa vond het best wel lekker op een of andere manier... ;) ...
MichelleB
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door MichelleB »

;)

(I'm not even French)
-Life is a work in progress-
Shonny

Bericht door Shonny »

Ik zat net een radioset van mij zelf te luisteren, die morgen wordt uitgezonden, wat voor muziek? ... Goa-Psy Trance. Heel relaxed! een nummer uit de set (dit is een compilatie album mix):

Ik (kunst)schilder uit deze muziek, het geeft mij inspiratie, lekker spacy :wship:
Laatst gewijzigd door Shonny op 01 okt 2016, 18:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een mix uit genderqueer, non-binair of genderfluïde, om herkent te worden, maar wil je wel in een vakje geduwd worden? :snooty: