Ik persoon lijk ben in het afgelopen jaar geholpen door Dr. Kanhai en ik den daar zeer tevreden over.
Verder zou je wel eens achter de oren moeten krabben of je wel naar de VUmc wil gezien de uitslag van afgelopen januari door Transvisie gedaan de uitslag van een zorgonderzoek deze is dan ook schrikbarend zie de site van Transvisie daar is het gehele verslag te vinden. ook Dr. Kanhai is reeds in de Vu gesignaleerd afgelopen weken
Sterkte allemaal
Dr Kanhai Alkmaar patiëntenstop.
-
Jacqueline1952
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Dr Kanhai Alkmaar patiëntenstop.
Ik heb dit "probleem" ook even bij Alwin Man neergelegd omdat ik denk dat ook hij en Tanja hier last van gaan krijgen. Hieronder staat zijn reactie:
Verder kan het uiteraard zijn dat Kanhai in het VUmc geweest is voor een overleg met diverse partijen. Zo weet ik bijvoorbeeld ook dat Alwin en Tanja daar laatst geweest zijn voor overleg om de samenwerking wat te gaan verbeteren en te versoepelen. Bijvoorbeeld dat je niet meer het hele traject nog een keer moet doorlopen als je in het VUmc je SRS zou willen laten doen.
Nu weet ik niet goed wat Achmea hiermee van doen heeft maar dat zal Alwin dan wel weten. Overigens was het ook voor Alwin nieuws dat hem nog niet bereikt had.Dag Ylse,
We (PIG/DE VAART) zijn met elkaar er over in gesprek en volgende maand leggen we het neer bij de NZA en Achmea in het volgende gesprek op het ministerie van WVS. Dat mag op Facebook worden gezet.
Groetjs, ALwin
Verder kan het uiteraard zijn dat Kanhai in het VUmc geweest is voor een overleg met diverse partijen. Zo weet ik bijvoorbeeld ook dat Alwin en Tanja daar laatst geweest zijn voor overleg om de samenwerking wat te gaan verbeteren en te versoepelen. Bijvoorbeeld dat je niet meer het hele traject nog een keer moet doorlopen als je in het VUmc je SRS zou willen laten doen.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Anon20190209
Ik hoop nog steeds dat Dr. Hage en Dr. Karim in de toekomst weer srs operaties gaan doen. Dat er tussen hen en het VU weer vrede wordt gesloten... Niet Dr. Kanhai is de beste SRS chirurg in NL... Maar dat zijn nog altijd Dr. Hage en Dr. Karim
Ik hoop voor ieder hier op het forum dat zij in de toekomst weer SRS operaties zullen uitvoeren
Ik hoop voor ieder hier op het forum dat zij in de toekomst weer SRS operaties zullen uitvoeren
-
J1nny
Laten we er geen wedstrijdje van maken wie beter is...
Kanhai heeft de nieuwere technieken...
Kanhai heeft de nieuwere technieken...
-
Anon20190122
Tja ik begrijp precies wat Cher wil zeggen!
-
J1nny
Joh, ik ken ze niet, ik ken wel Kanhai.
En die heeft erg zijn best gedaan.
Ik ben zwaar tevreden.
En verder, een maand of wat voor mijn SRS heeft een vriendin voor haar SRS in de VUmc gelegen, en heeft daar in drie weken tijd door onkunde van de verpleging bijna haar vagina weer verloren... (zesde verdieping)
Voor mij een trigger om ver uit de buurt te blijven...
Ik ben zwaar tevreden.
En verder, een maand of wat voor mijn SRS heeft een vriendin voor haar SRS in de VUmc gelegen, en heeft daar in drie weken tijd door onkunde van de verpleging bijna haar vagina weer verloren... (zesde verdieping)
-
Danielle
En ik heb weer een uitstekende ervaring met het VUmc. Prima tevreden over mijn chirurg, de heerlijk kalme anesthesist, de verpleging, de verpleegkundige van het telefonisch spreekuur en zelfs over, de blijkbaar verguisde, Dr. Bouman, die een van de na-controles deed kan ik geen kwaad woord zeggen. Maar goed, ik vond Van Trotsenburg ook een prima arts met goede bedside manners.J1nny schreef:Joh, ik ken ze niet, ik ken wel Kanhai.
Ik ben zwaar tevreden.
Aan n=1 en anecdotisch bewijs kan je geen conclusie ophangen, dat werkt beide kanten op. Bij alle chirurgen gaan er wel eens dingen fout en het risico op complicaties blijft ook bij alle artsen, ziekenhuizen en klinieken, in welk land dan ook. Iedere methode heeft zijn voor- en nadelen.
Ik ben nu haast geneigd om een onderzoek op te zetten om met wat fatsoenlijke statistiek de tevredenheid over de operaties door verschillende chirurgen en volgens verschillende technieken te meten.
Wat ik vooral jammer vind is dat de marktwerking in de zorg in het geval van Dr Kanhai keihard aan het falen is. De drie grootste verzekeraars hebben teveel macht over wat ze vergoeden en bij wie dat is. In plaats van meer keuzevrijheid, zorgt de marktwerking juist voor minder keuzevrijheid. En aangezien de Zorgautoriteit nergens op kan terugvallen hebben ze ook geen duidelijke handvatten om te handhaven. (Daar wordt nu aan gewerkt).
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
J1nny
Eensch Danielle..
Ik mopper ook niet zozeer op de chirurgen, maar op de verpleging op de zesde.
Waarbij het dus voorkwam (bij mijn vriendin) dat bij het spoelen van de schede niet de schede gespoeld werd, maar de plasbuis...
Waarbij een ontsteking over het hoofd gezien werd..
Ze heeft er drie weken gelegen...
Als je daar met je neus bovenop getuige van bent, dan denk je bij jezelf, laat maar.
Iemand anders die op de derde verdieping lag, een half jaar later, die was wel professioneel geholpen.
Ik mopper ook niet zozeer op de chirurgen, maar op de verpleging op de zesde.
Waarbij het dus voorkwam (bij mijn vriendin) dat bij het spoelen van de schede niet de schede gespoeld werd, maar de plasbuis...
Waarbij een ontsteking over het hoofd gezien werd..
Ze heeft er drie weken gelegen...
Als je daar met je neus bovenop getuige van bent, dan denk je bij jezelf, laat maar.
Iemand anders die op de derde verdieping lag, een half jaar later, die was wel professioneel geholpen.
-
Nate_0
Complicaties hebben ook niet altijd iets met de deskundigheid van de chirurg/het verplegend personeel te maken, hè? Daarmee bedoel ik dat complicaties nooit uit te sluiten zijn en dan kun je nog zo op zoek naar de beste chirurg en de beste afdeling in het beste ziekenhuis, maar het verlaagt nooit de kans op complicaties tot 0%...
meerdere zakken met zaagsel
-
J1nny
Klopt, maar de spoelslang in de urinebuis persen ondanks tegenwerpingen ipv de schede en gewoon doorgaan (een week later probeerde men het weer), en een dikke ontsteking over het hoofd zien, dat heeft imo toch iets van doen met de deskundigheid....
Later bleek dat de 6de verdieping een zg leerafdeling was... (correct me if I'm wrong)
Later bleek dat de 6de verdieping een zg leerafdeling was... (correct me if I'm wrong)