https://soundcloud.com/ahosome/bpm-stri ... invasion-3
Buurtjes pesten
wat luister je nu
-
MichelleB
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: wat luister je nu
-Life is a work in progress-
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Nou ik zou mijn buren met deze herrie en 2x 80 watt behoorlijk de tent uit kunnen dreunen maar heb een relaxt contact met mijn buren dus beter van niet
Vind het toch wel prettig dat ik zonder gezeur muziek kan luisteren tot in de kleine uurtjes..
-
Nate_0
Michelle woon jij boven mij ofzo?
Ik luister namelijk lekker mee met de bas van mijn bovenbuurman. Hallo voetmassage & hoofdpijn.
Ik luister namelijk lekker mee met de bas van mijn bovenbuurman. Hallo voetmassage & hoofdpijn.
meerdere zakken met zaagsel
-
MichelleB
-
Anon20230219
Ja jaMichelleB schreef:Ik ben onschuldig
-
Anon20230219
Deze moeilijke dag even uithuilen, dit nummer werkt als een song waarbij ik altijd in tranen raak..
-
Anon20190501
Voor het slapengaan nog even
Maar dan Lossless FLAC via Raspberry PI met LibreElec/KODI -> Objective DAC -> Little Dot Mk III buizen hoofdtelefoonversterker -> AKG K701
De "jeugd van tegenwoordig" die alleen maar MP3 luistert over dopjes weet echt niet wat ze mist
(Zei de ouwe zeur
)
Maar dan Lossless FLAC via Raspberry PI met LibreElec/KODI -> Objective DAC -> Little Dot Mk III buizen hoofdtelefoonversterker -> AKG K701
De "jeugd van tegenwoordig" die alleen maar MP3 luistert over dopjes weet echt niet wat ze mist
(Zei de ouwe zeur
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
MichelleB
Heey, een MP3'tje!!Sigy schreef:De "jeugd van tegenwoordig" die alleen maar MP3 luistert over dopjes weet echt niet wat ze mist
(Zei de ouwe zeur)
(Ik kon het niet laten sorry
-Life is a work in progress-
-
Anon20230219
Ik wordt ook helemaal gestoord van die krijsende telefoons met mono geluid en alleen maar midden en hoge tonen..
Vroeger als je met een transistorradio liep was je gekke henkie maar tegenwoordig loopt iedereen overal zijn muziek maar op te dringen aan anderen..
Geef mij maar het rustige geluid van een HIFI versterker
Vroeger als je met een transistorradio liep was je gekke henkie maar tegenwoordig loopt iedereen overal zijn muziek maar op te dringen aan anderen..
Geef mij maar het rustige geluid van een HIFI versterker
-
Aeralie
Ik luister nu een eigen track die ik gisteren heb gepubliceerd, ik vind dat er veel gevoelens en emoties in verwerkt zitten en dat is voor mij een manier om die dingen een plekje te geven. https://soundcloud.com/purplelum/invisible-wings