Wie kan een paar borstprothesen gebruiken?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Vertrokken01

Wie kan een paar borstprothesen gebruiken?

Bericht door Vertrokken01 »

Je krijgt ze gratis van me.
Had ze gekocht een week voor ik met hormonen begon en zo is het er nooit van gekomen om ze te gebruiken.
Nu ik mijn eigen gevel heb ga ik ze ook niet gaan gebruiken en vind het zonde dat ze hier in dat doosje blijven liggen want zijn mooie , kwalitatieve prothesen. Er komt een gratis steunbh bij met twee vakjes waar je ze in kan stoppen. Het is een 34C cup.
Je kan er ook van die speciale lijm voor kopen voor ze op je lichaam te plakken. Is van hoogwaardige medical grade silicone gemaakt.

Dacht dat ik er misschien iemand een pleziertje mee kon doen.
Je moet enkel de verzendkosten op jou nemen , de boobs en bh krijg je gratis want ja , wij TG'tjes hebben het meestal niet breed :D

Stuur maar een berichtje als je ze kan gebruiken :)
////
Vertrokken01

Re: Wie kan een paar borstprothesen gebruiken?

Lisa1973 , bij deze zijn ze voor jou , heb je privébericht ontvangen

:)
////
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Thanks nogmaals, ben er echt onwijs blij mee :)
Vertrokken01

Lisa1973 schreef:Thanks nogmaals, ben er echt onwijs blij mee :)

Graag gedaan x

Als je je voetmaat geeft dan kan ik je ook nog een paar mooie naaldhakken opsturen als ze je passen. Ik heb een 40,5 en het is een maat 43 , daar kan ik niet in , zijn wel heel mooie hakken , van die witte met bloemekes op. Ik kan tot 5 kilogram opsturen. De borsten wegen ongeveer een kilo en die hakken zullen ook minder dan een kilo wegen denk ik , dan stuur ik die mee op :) x
////
Anon20230219

Oh nou dat zou helemaal mooi zijn.

Qua dames schoenmaat zit ik rond de 40, hangt er beetje vanaf waar de schoenen vandaan komen qua productie land.
Zouden ze te groot vallen kan ik er altijd zooltjes in doen zodat ik niet alle kanten op glibber :)

Dus dat zou heel erg lief zijn..want ja moet af en toe al de rem erop zetten qua kleding kopen..
Maar snap wel dat mijn moeder best veel kleding had opgespaard want ik heb dezelfde afwijking hihhi

xx
Vertrokken01

Lisa1973 schreef:Oh nou dat zou helemaal mooi zijn.

Qua dames schoenmaat zit ik rond de 40, hangt er beetje vanaf waar de schoenen vandaan komen qua productie land.
Zouden ze te groot vallen kan ik er altijd zooltjes in doen zodat ik niet alle kanten op glibber :)

Dus dat zou heel erg lief zijn..want ja moet af en toe al de rem erop zetten qua kleding kopen..
Maar snap wel dat mijn moeder best veel kleding had opgespaard want ik heb dezelfde afwijking hihhi

xx

Ik zal ze mee opsturen en dan ben je er maar creatief mee :)

En als je je muiltje verliest bij het wandelen hoop je maar dat een knappe Hollandse prins het land afreist om Lisa het schoentje te laten passen :)

Ik zal ze mee in de doos steken voor op te sturen , zijn echt mooie maar voor mij passen ze niet :)
////
Anon20230219

Nou hartstikke lief, aan schoenen altijd gebrek hihihi.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Heel lief van je Elissa, ik hoop dat je er wat aan hebt Lisa... :)

Je bent trouwens niet heel veel groter dan ik, ik haal net de 1.62 mtr en heb denk ik ook wel het een en ander voor je liggen.
Binnenkort wss nog meer als ik mijn bvg ondergaan heb. Helaas geen schoenen, ik heb maat 37/38... :)

Het is mss niet allemaal je smaak of nog in de mode, en niet altijd ongedragen, maar voor thuis sowieso nog goed te doen en leuk voor de afwisseling... Als je belangstelling hebt hoor ik het wel. ;)
Anon20230219

@Daniéla,

Nou als je dingen over hebt wat je niet meer draagt zou dat heel welkom zijn, mooie maat schoenen trouwens hihihi.
Heb vaak dat ik leuke schoenen op MP zie maar net maatje te klein..

Tja als ik naar mijn smaak kijken mag dan mag het schip met de gouden tientjes binnen gaan komen.
(Als ik wat leuks ziet is het niet goedkoop..)

Ik ben met alles blij en kan misschien met de paar dingen die ik zelf heb welke leuke combinaties maken.
De trui van mijn moeder is ook niet echt meer in de mode maar toch vind ik hem leuk staan en voorlopig blijven de echte dames kleding binnenshuis.
Dus heb zeker belangstelling hoor, erg lief van je trouwens..

Liefs:Lisa
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Dan zal ik binnenkort mijn kast maar eens gaan opruimen.
Hoe ik het bij jou krijg zie ik nog wel, brengen misschien.

;)