Kam/borstel kopen in Groningen?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190501

Re: Kam/borstel kopen in Groningen?

Bericht door Anon20190501 »

Even een pluimpje voor louland.nl.
Heb er een borstel besteld en die was binnen enkele dagen in Zweden.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Venusss schreef:Maakt het soort kam nog uit voor een pruik met lang haar en kan iemand een linkje geven voor iets wat bij kruitvat tekoop is?
Daar worden vaak borstels met metalen pennetjes voor gebruikt, Venus. Op deze pagina vind je daar een tweetal voorbeelden van.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

Bericht door Venusss »

Eva schreef:
Venusss schreef:Maakt het soort kam nog uit voor een pruik met lang haar en kan iemand een linkje geven voor iets wat bij kruitvat tekoop is?
Daar worden vaak borstels met metalen pennetjes voor gebruikt, Venus. Op deze pagina vind je daar een tweetal voorbeelden van.
Ok super dankjewel, weet je ook waarom geen plastic?
Moet ik ook rekening houden met de borstel lengtes?
Ja sorry dat ik zoveel vragen stel maar ik ben een heel nieuwsgierig meisje :lol:
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Venusss schreef:
Eva schreef:
Ok super dankjewel, weet je ook waarom geen plastic?
Moet ik ook rekening houden met de borstel lengtes?
Ja sorry dat ik zoveel vragen stel maar ik ben een heel nieuwsgierig meisje :lol:
Het antwoord staat eerder in deze thread in meerdere reacties beschreven.
meerdere zakken met zaagsel
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Klopt, er werd al wel het een en ander geschreven over kunststof kammen. De meeste haarwerken zijn van kunststof en dan wordt dat al snel onhandelbaar als je er met een plastic kam of borstel doorheen gaat. Echt-haar pruiken bestaan ook, maar zijn gewoonlijk erg kostbaar en aanzienlijk kwetsbaarder dan kunststof.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Alice

Bericht door Alice »

Sigy schreef:Even een pluimpje voor louland.nl.
Heb er een borstel besteld en die was binnen enkele dagen in Zweden.
Fijn die info, als er weer een vraag over borstels is dan is dit een aanbeveling.
Bevalt die borstel, is het wat je er van verwachte?
In Zweden moet het toch volop met hout en los lopende harige beesten zijn die je als borstel kunt verwerken?
Je pakt je geweer, je gaat je kot uit, je hopt even door de sneeuw, je ziet een stekelvarken en je weet dat je een goede borstelkam hebt.
Je gebruikt dan puur natuur voor je uiterlijke verzorging, de eco-boy's staan achter je.

En?? Hoe is het met Roos afgelopen in het Groningse, Stadje, landschap op jacht naar een kam/borstel?
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20190501

@Alice: idd., in onze tuin (=bos, weiland, boomgaard) lopen reeën, wilde zwijnen en elanden. Vooral in dit seizoen zit er blijkbaar heel wat lekkers in de grond en vooral de elanden zijn verzot op de overrijpe appels die we niet allemaal hebben kunnen plukken. Helaas hebben we nog geen jacht vergunning. Dat komt nog. Wellicht begin ik dan een borstelfabriekje. Eerst even een business plan schrijven.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Alice

Bericht door Alice »

Sigy schreef:@Alice: idd., in onze tuin (=bos, weiland, boomgaard) lopen reeën, wilde zwijnen en elanden. Vooral in dit seizoen zit er blijkbaar heel wat lekkers in de grond en vooral de elanden zijn verzot op de overrijpe appels die we niet allemaal hebben kunnen plukken. Helaas hebben we nog geen jacht vergunning. Dat komt nog. Wellicht begin ik dan een borstelfabriekje. Eerst even een business plan schrijven.
Hoi Sigy,

Strak plan. Een stevige subsidie aanvragen. Je weet het, hoe minder borstels je maakt hoe meer subsidie je kunt krijgen :) .
Rotte, gistende appels en elandenzwijnen is niet een combinatie die je in de buurt wil hebben. Succes met de jacht!!!
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20190501

Yep, elanden staan bekend om hun kwaaie dronk...
Het gebeurt hier vaker dat mensen worden aangevallen door een eland met een gistend appeltje te veel achter de kiezen.