Onzekerheid door buitenlandse transfora

Make-up, kleding, en zo voort
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Onzekerheid door buitenlandse transfora

Bericht door Eva »

Mijn goede vriend Henri had ook flinke borsten. Enorme borsten, beter gezegd. Hoe het met zijn penis zat wist eigenlijk niemand. Ook in de sauna niet. Zijn buik onttrok dat aan het zicht.
Nou, dan maar wat bescheidener knoppen...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Maar betekent dat nou dat ik na 5 maanden geen groei meer kan verwachten??
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Rikki schreef:Maar betekent dat nou dat ik na 5 maanden geen groei meer kan verwachten??
Jawel, dat kun je nog wel verwachten, maar je weet niet in welk tempo het doorgaat en hoe lang... en dat kun je alleen ontdekken door te wachten, helaas.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Simão

Bericht door Simão »

Nick schreef:
Simão schreef:
Josephine schreef:
Ik weet niet of je mij bedoeld verschillende mensen van het forum hebben mij live gezien dus daar hoef ik vanachter de computer ook niet over op te scheppen
Natuurlijk bedoel ik niet iemand persoonlijk en als zeker niet mensen die op dit forum zitten, ik heb het over het feit dat er over het algemeen makkelijk overdrijven is als je redelijk anoniem bent, dus men hoeft niet iedereen op het woord te geloven als ze zeggen dat ze binnen een mum van tijd flinke rondingen hebben van hormonen alleen.
Hoi Simão,

Idd, dat klopt als een bus. Maar, door al die anonieme overdreven onzin, worden mensen die wel : een uitzonderlijke natuurlijke groei der hormonen kennen, der neo-penis/borsten eerder eveneens, gewoon gezien als algemene opscheppers in de GD wereld.

Grtz Nick
Daar kan ik niet over oordelen. Maar en en ander stond oorspronkelijk natuurlijk in een post waar meer in stond dan het feit dat niet iedereen even eerlijk is over reusltaten, is het niet de grootte dan wel de snelheid waarmee het tot stand is gekomen. En je zegt zelf al "uitzonderlijk" met andere woorden, niet de norm en ik denk dat je die eeerst een beetje moet ondekken door veel verder te kijken. Ik denk dat je gewoon ruim moet informeren en de diverse factoren mee moet nemen wil je tot een bepaalde conclusie komen waar je op kunt hopen. Blijft toch iets individueels.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Simão

Bericht door Simão »

Nate_0 schreef:In de Libelle en de Margriet staan ook met name dunne, welgevormde modellen hoor.
Ik heb denk een andere voorstelling van welgevormd, dit terzijde, maar ik had het meer over die geen model zijn, maar de gewone mensen met een verhaal.
Bovendien zijn de modellen die er wel in staan wat rijpere vrouwen en dat is beter vergelijk als je zelf over de veertig bent, dan een twintig jarige, zeg maar.

En ja cisvrouwen zijn ook onzeker over hun uiterlijk en met name hun borsten, die zijn bijna nooit goed genoeg. Ze zijn ongelijk, kunnen hangen, naar buiten staan, rare tepelhoven hebben, te groot of te klein naar smaak, noem maar op. Er zijn er maar weinig die echt tevreden zijn of er niet zo bij stilstaan.
Ze blijven bij hen ook niet eens hetzelfde. Ze gaan mee in dikker en dunner worden (gaat daar het eerst af komt er het laatst bij), ze worden voller en harder en weer slapper in de menstruatie cyclus en niet te vergeten bij zwangerschap maar er blijft weinig van over na borstvoeding.
Hoe tevreden ze zijn over hun kont hangt ook wel een beetje af van hoe goed ze kunnen slagen met kleding. Mijn zus heeft een zodanige kont-taille ratio dat ze haast geen broeken kan vinden die niet ruimte open houden bij de rug.
Een vriendin van mijn moeder heeft zo´n platte kont dat ze in een broek een soort geplooid zakje krijgt, dus die moet echt rokken dragen...
Gelukkig zijn er tegewoordig zoveel soorten "cuts" dat ook om de plattere en vollere kont wel wat te vinden is.
Nogmaals, kleding kan veel voor je figuur doen!
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Uhm. Ik weet niet hoe het met de Margriet zit, maar ik kijk regelmatig even in de Libelle in aangezien mijn moeder lid is maar de normale vrouwen die mode showen zijn toch echt in de minderheid. De modeshoots laten vooral dames die eind twintig of begin dertig zijn zien, en die precies binnen het 'perfecte' plaatje passen van de heupen, billen, borsten en een maatje 36 à 38 in plaats van de Nederlandse standaardmaat 42...

De dames die 40+ zijn, die staan vaak ergens middenin en krijgen een make-over. Voor de rest zie je ze zelden in het blad, of het moet al een interview met een bekend persoon zijn, en dan is er vaak alweer het e.e.a. aan geklust...
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190516

Rare is dat het mij vroeger totaal niets kon schelen hoe ik er uit zag.ik kocht jarenlang geen nieuwe kleding en daar zaten ook nog eens op een gegeven moment na zoveel dragen de gaten in.als ik naar de kapper ging,standaard stekels.en die haren op mijn kin,ach daar kon ik dagen mee rondlopen.douchen deed ik om de paar dagen en mijn haren wassen 1 keer per week.
Maar nu.........ik wil mooi zijn,ik wil dat mannen naar mij omkijken,ik wil dat mijn kleren matchen ,waardoor ik me wel 3 keer opnieuw kan verkleden en 5 keer per schoenen wissel voor ik de deur uitga.de deur uitgaan duurt sowieso een uur nu,door het douchen(elke dag nu)make uppen,juiste sieraden matchen en kleding matchen voor ik de deur uit durf.in dat licht gezien voel ik me gewoon meer compleet als ik een paar fatsoenlijke borsten heb,fatsoenlijke heupen,fatsoenlijke billen en een mooi vrouwelijk gezichtje.noem me oppervlakkig maar ik wil als een mooie vrouw gezien worden.ik heb te lang in de schaduw geleefd,kon urenlang door de stad dwalen,onzichtbaar voor iedereen.nu flirten mannen met me,uit het niets krijg ik een "hoi"of als ik op een terras iets zit te eten"eet smakelijk".,goedkeurend bekeken worden door mannen..het doet me goed en laat me mooi voelen,ik doe er toe,na al die jaren onzichtbaar te zijn geweest.passabel zijn maak ik me niet eens zo erg druk over,maar meer of ik wel mooi genoeg ben....
Rikki
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Rikki schreef:Rare is dat het mij vroeger totaal niets kon schelen hoe ik er uit zag.ik kocht jarenlang geen nieuwe kleding en daar zaten ook nog eens op een gegeven moment na zoveel dragen de gaten in.als ik naar de kapper ging,standaard stekels.en die haren op mijn kin,ach daar kon ik dagen mee rondlopen.douchen deed ik om de paar dagen en mijn haren wassen 1 keer per week.
Maar nu.........ik wil mooi zijn,ik wil dat mannen naar mij omkijken,ik wil dat mijn kleren matchen ,waardoor ik me wel 3 keer opnieuw kan verkleden en 5 keer per schoenen wissel voor ik de deur uitga.de deur uitgaan duurt sowieso een uur nu,door het douchen(elke dag nu)make uppen,juiste sieraden matchen en kleding matchen voor ik de deur uit durf.in dat licht gezien voel ik me gewoon meer compleet als ik een paar fatsoenlijke borsten heb,fatsoenlijke heupen,fatsoenlijke billen en een mooi vrouwelijk gezichtje.noem me oppervlakkig maar ik wil als een mooie vrouw gezien worden.ik heb te lang in de schaduw geleefd,kon urenlang door de stad dwalen,onzichtbaar voor iedereen.nu flirten mannen met me,uit het niets krijg ik een "hoi"of als ik op een terras iets zit te eten"eet smakelijk".,goedkeurend bekeken worden door mannen..het doet me goed en laat me mooi voelen,ik doe er toe,na al die jaren onzichtbaar te zijn geweest.passabel zijn maak ik me niet eens zo erg druk over,maar meer of ik wel mooi genoeg ben....
Rikki
Als ik je profiel foto bekijk zie ik in elk geval een prachtige dame.
Mannen kunnen het echt waarderen als je je eigen leuk kleed en je goed verzorgt en wat ik zoal kan zien voldoe jij aan al die eisen.
En eigenlijk geef je zelf al het antwoord op de vraag of je wel mooi genoeg bent...gezien de aandacht welke je nu krijg ben je dat :hbeat:

Liefs:Lisa
Anon20190516

Dank je wel voor het complimentje,Lisa!
Rikki
Simão

Bericht door Simão »

Je klinkt als mijn moeder, lol. Die kan ook wel drie keer verkleden en andere schoenen pakken, en alle accessoires moeten kloppen. Ze heeft wel 50 tassen en 80 paar schoenen en bakken vol sieraden en alles moet matchen voordat ze de deur uit gaat.

Ik denk zelf dat borsten, heupen, billen belangrijker zijn in zomerkleding? Dus je hebt nog tijd voor wat groei, wie weet.
En anders een beetje de natuur helpen, niks mis mee.