Onzekerheid door buitenlandse transfora

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190122

Re: Onzekerheid door buitenlandse transfora

Bericht door Anon20190122 »

Rikki schreef:Maar betekent dat nou dat ik na 5 maanden geen groei meer kan verwachten??
Schrijf dat nog maar niet te snel af het duurt in principe 7 jaar voor al je cellen zijn vernieuwd maar ga er maar vanuit dat je de eerste 1,5 jaar het meeste resultaat gaat zien.

En idd heeft je vetgehalte ook enorme invloed op je borsten na gelang je wat meer vet hebt zullen je borsten groter worden en met minder weer kleiner.

Dat sommige best een heftige borstgroei kunnen hebben heb ik wel aan mijn lief kunnen zien anders had ik het ook niet gelooft dat het mogelijk was.
Zelf had ik wat hulp nodig en ben van een b naar een D gegaan waarvan ik hoop dat iedereen dit geluk weer snel mag hebben!
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Na inderdaad een jaar of 7 à 8 kan je pas zeggen, dit is het en meer wordt het niet...

Maar minder misschien wel, mijn borsten zijn na de srs wat gekrompen, zou dat kunnen komen door het afnemen van de t-waardes en dat daardoor mijn spieren wat zijn gekrompen, ook mijn borstspieren dus..??
Dieuwertje

Bericht door Dieuwertje »

Dat lijkt mij heel waarschijnlijk Daniéla. Je kan ze natuurlijk weer terug trainen, maar vermoedelijk heeft dat weer een minderend effect op de hoeveelheid vet en daarmee een verkleining van de borsten.
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

@Daniela:ik begrijp dat stoppen met Androcur tot 'borstkrimp' kan leiden. Androcur heeft een progestagene werking. Vandaar dat een lagere onderhoudsdosis soms na srs nuttig kan zijn.

Disclaimer: ik spreek (helaas) (nog) niet uit eigen ervaring.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180501

Hoi Sigy, ik slikte Spironolacton en dat zou volgens mij geen progestagene bijwerkingen hebben, het stoppen met Spiro had dan denk ik daardoor minder effect op mijn borstgroei..??

Ik heb wel ervaring maar snap niet veel van chemie... :)
diederique

Bericht door diederique »

Sigy schreef:@Daniela:ik begrijp dat stoppen met Androcur tot 'borstkrimp' kan leiden. Androcur heeft een progestagene werking. Vandaar dat een lagere onderhoudsdosis soms na srs nuttig kan zijn.

Disclaimer: ik spreek (helaas) (nog) niet uit eigen ervaring.
Mijn ervaring is dat krimp van AB naar AA realistisch is. Tja, en dan? BVG of Ondershoudsdosis? Heb inmiddels een mooie C.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Anon20190209

Bericht door Anon20190209 »

@ Daniela sporten is altijd prima, niet dat ik naar de sportschool ga maar das een ander verhaal :fpalm: Werk in de thuiszorg dus genoeg beweging op een drukke dag op het werk.

Borstspieren trainen geeft juist over het algemeen een kleinere borstomvang. En nog het belangrijkste mocht je een borstvergroting overwegen dan is een mindere ontwikkelde borstspier echt een plus punt met name als het implantaat volledig achter de spier of dual plane wordt geplaast... Hoe sterker de borstspier is ontwikkeld des te meer de spier het implantaat wil plat drukken en in de richting van de oksels wilt duwen... ;)

Daar zijn opzich ook wel weer technieken voor door de borstspieren in te knippen tijdens een borstvergroting zodat de spieren daar kracht verliezen om te kunnen samentrekken. Maar zijn maar weinig chirurgen die zich daar aan wagen!

Verder ben ik met alleen hormonen ook niet verder gekomen dan een volle A cup.. persoonlijk vond ik dat voor mezelf te weinig...
Geleidelijk ben ik gegaan van een volle A cup uiteindelijk naar een F cup... en ja nu bijna 20 jaar later ben ik wat kilo's aangekomen.waar ik heel blij mee ben ;) alles is nu in verhouding... lengte, breedte, omvang....lol :fpalm:

P.s. door te stoppen met androcur heb ik geen krimp ervaren in eigen borstweefsel.
Anon20180501

Sporten klinkt als een werkwoord Cher, dan ga ik liever even voor pampus... :)

Ik ben gedurende de hrt geleidelijk aan van een kleine A naar een volle A/kleine B gegaan, en na de srs ben ik teruggevallen naar een kleine A.
Bijna 3 jaar na de srs heb ik het eindstadium wel bereikt denk ik en heb daarom gekozen voor een bvg. Donderdag 3 nov. de intake... :dance:
Kliniek Heyendael Groesbeek/Nijmegen bij Dr. Straten...

O, en nog bedankt voor je info, heeft me zeker geholpen... ;)
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Ik heb wel eens ergens een grafiek gezien wat betreft verschillende veranderingen met hrt
Bij borstgroei stond,aanzet:3 maanden
Daadwerkelijke borstgroei vanaf 6 maanden.
Ik vraag me af in hoeverre zo'n grafiek klopt
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Rikki schreef:Ik heb wel eens ergens een grafiek gezien wat betreft verschillende veranderingen met hrt
Bij borstgroei stond,aanzet:3 maanden
Daadwerkelijke borstgroei vanaf 6 maanden.
Ik vraag me af in hoeverre zo'n grafiek klopt
Tja elk lichaam is anders en reageert ook anders op hormonen.
Misschien gaat jou lichaam ineens na zeg maar 7 a 9 maanden ineens als een gek aan het werk???
Denk dat het uiteindelijk wel goed gaat komen hoor..
Maar laat je vooral niet teveel door buitenlandse berichten beinvloeden want je weet niet of die berichten allemaal wel waar zijn.
Ik heb diezelfde grafiek ook op de PC staan maar zie het als een leidraad en niet als de waarheid :)