Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Colin »

Hallo,

Ik ben opzoek naar ander transgender in welke vorm dan ook in de omgeving schagen. Ik wil graag praten over het zijn van transgender en misschien wel samen winkelen of zoiets
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Anon20230219 »

Hoi Colin,

Ja ik woon best wel ver weg en geen vervoer van auto.
Ik hoop dat je inmiddels al wat contacten hebt opgedaan inmiddels..
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door wiggeltje »

Ik woon helaas ook niet in de buurt van Schagen, maar het lijkt me wel erg leuk om te winkelen. Lijkt het jou leuk om misschien in Alkmaar een keertje te winkelen? Er zijn veel moderne kledingwinkels daar. Dan kunnen we samen met meerdere forumgenoten een soort uitstapje doen.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Anon20230219 »

wiggeltje schreef:Ik woon helaas ook niet in de buurt van Schagen, maar het lijkt me wel erg leuk om te winkelen. Lijkt het jou leuk om misschien in Alkmaar een keertje te winkelen? Er zijn veel moderne kledingwinkels daar. Dan kunnen we samen met meerdere forumgenoten een soort uitstapje doen.
Ja misschien afspreken op een centrale locatie wat voor een ieder goed te reizen is?
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Colin »

Zou opzich kunnen in alkmaar. Alleenweet nog niet of ik durf te winkelen zeg maar. Ben nog in een vroege stage waar ik aleen kledig draag als ik alleen thuis ben. En niemand weet het nog dus weet niet of dat wel kan...
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Nate_0 »

Colin schreef:Zou opzich kunnen in alkmaar. Alleenweet nog niet of ik durf te winkelen zeg maar. Ben nog in een vroege stage waar ik aleen kledig draag als ik alleen thuis ben. En niemand weet het nog dus weet niet of dat wel kan...
Je zou natuurlijk ook prima ergens kunnen winkelen waar niemand je kent :)
meerdere zakken met zaagsel
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Colin »

Nate_0 schreef:
Colin schreef:Zou opzich kunnen in alkmaar. Alleenweet nog niet of ik durf te winkelen zeg maar. Ben nog in een vroege stage waar ik aleen kledig draag als ik alleen thuis ben. En niemand weet het nog dus weet niet of dat wel kan...
Je zou natuurlijk ook prima ergens kunnen winkelen waar niemand je kent :)
Zou kunnen maar heb ook nog ouders die op mijn rekening kunnen kijken dus zou niet veel of niet kunnen uitgeven zomaar
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Nate_0 »

Excuses, dat wist ik niet. Wanneer word je 18?

Je zou natuurlijk ook zo nu en dan wat contant geld kunnen pinnen. En volledig als vrouw leven is toch iets waar je naar toe zult moeten bouwen, ik denk niet dat er veel transgenders zijn die in één keer om gaan inclusief nieuwe garderobe etc.
meerdere zakken met zaagsel
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door Colin »

Nate_0 schreef:Excuses, dat wist ik niet. Wanneer word je 18?

Je zou natuurlijk ook zo nu en dan wat contant geld kunnen pinnen. En volledig als vrouw leven is toch iets waar je naar toe zult moeten bouwen, ik denk niet dat er veel transgenders zijn die in één keer om gaan inclusief nieuwe garderobe etc.
Geen probleem hoor.. word volgende zomer pas 18 en dat met contant kan ook natuurlijk. Ik snap dat je er naar toe moet bouwen maar ik hb nu nog geen pruik of geen make up of dergelijken... wel een aantal kleding stukken maar niet een totale outfit. En daarnaast zit ik natuurlijk ook nog beetje met beharing van benen enzo maar dat kan opgelost worden door een langebroek ofzoiets. Ik vind het iig fijn dat je zo positief reageert!
Gebruikersavatar
lisah
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 sep 2016, 12:57
Gender: Vrouw

Re: Gezocht: andere transgenders in omgeving schagen

Bericht door lisah »

Helaas woon ik in zeeland anders had ik wel gezellig willen shoppen hoor :D