Dat jij een grotere borsten hebt geloof ik ook (wees blij ermee) maar wat je endo beweert is pure onzin, gebeurt zeer zelden.Josephine schreef:Dit gebeurt volgens mijn endoctrioloog wel meer dus zo uniek ben ik niet hoor.
Maar als je het wil weten ondermaat is 95 en bovenmaat is 117
Maar volgens mij gaan we aan de vraag voorbij van de vraagsteller en dat is of dat er nog een groei mogelijk is dit was bij ook niet na twee weken hoor.
Ik zeg dit niet om op te scheppen maar het is zoals het is zonder groot doenerij of zo
Onzekerheid door buitenlandse transfora
-
Veronica
Re: Onzekerheid door buitenlandse transfora
-
Janice
Misschien is squatten wat Rikki om toch wat billen te krijgen, heeft mij zeker geholpen. Wat betreft borsten weet ik niet zelf ook niet goed, zelf heb ik na 2 jaar hormonen ook geen grote voorgevel. Herhaaldelijk bij het vu gehamerd op progesteron maar dat weigeren ze vooralsnog voor te schrijven.
Wie weet op ten duur een borstvergroting?
Wie weet op ten duur een borstvergroting?
-
Venusss
- Voornaamwoorden: Vrouw
Ik vermoed dat je lichaam eerst de oude mannelijke vetten moet vervangen en dat kan lang duren zonder veel lichamelijke beweging. Kan het zijn dat je voorheen wat overgewicht had?Rikki schreef:Ik snoep mezelf helemaal het schompes ,snoep ,koek,chocoladerepen.2 kilo aangekomen,maar volgens mij gaat dat doodleuk naar mijn buik
Pak een kleermakers meetlint en een agenda. Maak daarin een paar kleine kolommen. Meet per week op een vaste ochtend hoeveel millimeter je buik omtrek en dijbenen omtrek en bovenarmen omtrek en van oksel tot oksel krimpt of aankomt. Na een paar maanden kan je het gemiddelde berekenen. Eventueel kan je ook je gewicht erbij meten om je BMI te berekenen. Dat moet een goede indicatie geven van je situatie en kan je dan bespreken bij het VU.