Hartstikke gaaf JacquelineJacquelineM schreef:Skinny, jasje en sjaal gekocht van 100 euro shoptegoed bij Shoeby, fijne winkel in Epe. Gewonnen bij de actie: 'Hartvooruwstad'.
Zie ook (hopelijk dat het werkt; ik ben een tikkeltje digibeet): https://www.facebook.com/shoebyepe/phot ... 80/?type=3
Groet van Jacqueline.
Wat is je laatste aankoop?
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Wat is je laatste aankoop?
-
JacquelineM
Dank je Lisa. Je ziet dat ik van de wat stoerdere vrouwenkleding houd en me graag spiegel aan dertigers en veertigers. Dat ik eergisteren officieel met pensioen gegaan is mooi maar dat wil ik eigenlijk wat mijn outfit betreft nog niet weten. De hoed die ik erbij draag was op aanbeveling van de filiaalmanager (de vrouw naast mij). Ik ben weliswaar een hoedjesfreak (heb er minstens 6) maar sinds de HRT heb ik mijn eigen mooie dichte haardos weer helemaal terug. En voorzien van highlights. Haar moet ook lucht hebben.
Lieve groet van Jacqueline.
PS Ik hoop je volgend jaar eens 'live' te ontmoeten bij T-Amersfoort of woensdag a.s. bij T-Amsterdam. Normaliter kom ik daar niet maar Ik krijg een lift van Dieuwertje. Met mijn eigen oude diesel (1987) mag ik Amsterdam niet meer in.
PS Ik hoop je volgend jaar eens 'live' te ontmoeten bij T-Amersfoort of woensdag a.s. bij T-Amsterdam. Normaliter kom ik daar niet maar Ik krijg een lift van Dieuwertje. Met mijn eigen oude diesel (1987) mag ik Amsterdam niet meer in.
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Hoi Jacqueline,JacquelineM schreef:Dank je Lisa. Je ziet dat ik van de wat stoerdere vrouwenkleding houd en me graag spiegel aan dertigers en veertigers. Dat ik eergisteren officieel met pensioen gegaan is mooi maar dat wil ik eigenlijk wat mijn outfit betreft nog niet weten. De hoed die ik erbij draag was op aanbeveling van de filiaalmanager (de vrouw naast mij). Ik ben weliswaar een hoedjesfreak (heb er minstens 6) maar sinds de HRT heb ik mijn eigen mooie dichte haardos weer helemaal terug. En voorzien van highlights. Haar moet ook lucht hebben.
Ja ik hoop jou ook eens in het echt te kunnen ontmoeten, ik hou de data wel bij wanneer er weer bijeenkomsten zijn maar heb er vaak te laat erg in.
En moet met het OV dus ja dat moet ik dan wel apart hebben liggen.
Liefs:Lisa
-
Anne V
Ziet er goed uit.JacquelineM schreef:Skinny, jasje en sjaal gekocht van 100 euro shoptegoed bij Shoeby, fijne winkel in Epe.
Ik ga maar eens in Den Haag kijken.
Je bent zo oud als jij je voelt.JacquelineM schreef:Je ziet dat ik van de wat stoerdere vrouwenkleding houd en me graag spiegel aan dertigers en veertigers. Dat ik eergisteren officieel met pensioen gegaan is mooi maar dat wil ik eigenlijk wat mijn outfit betreft nog niet weten.
Eerder heb ik je wel eens gezegd te kijken naar 40- en 50-ers, maar dat zijn dan wel die zich minstens tien jaar jonger kleden
Heb je dan een vrachtauto of bestelbus? Want als ik dit goed lees geldt het niet voor gewone personenauto's; anders dan in Rotterdam waar het voor alle oude auto's geldt.JacquelineM schreef:Met mijn eigen oude diesel (1987) mag ik Amsterdam niet meer in.
-
Ender
- Transgender
-
JacquelineM
@Anne en Ender, dank jullie voor de complimenten, en Anne, ik rek de leeftijdsgrenzen ook wel eens een beetje op. Met stretchkleding kan dat
. Volgens mij is in Den Haag de 'flagship-store' van Shoeby, maar ik kijk gewoonlijk vooraf in de webwinkel als ik ga shoppen.
@Anne, dank voor de link naar die milieuzones. Ik heb een Fiat Uno Van diesel, een tweezitter met een zogenaamd grijs kenteken. Ziet eruit als een normale personenauto. De fiscale voordelen van zo'n grijs kenteken voor particulieren zijn inmiddels afgeschaft, maar ik blijf er voorlopig toch nog maar mee doorrijden. Ik zie nu dat ik tot 1 januari 2017 nog wel in de milieuzone mag komen, daarna is het verboden.
@Anne, dank voor de link naar die milieuzones. Ik heb een Fiat Uno Van diesel, een tweezitter met een zogenaamd grijs kenteken. Ziet eruit als een normale personenauto. De fiscale voordelen van zo'n grijs kenteken voor particulieren zijn inmiddels afgeschaft, maar ik blijf er voorlopig toch nog maar mee doorrijden. Ik zie nu dat ik tot 1 januari 2017 nog wel in de milieuzone mag komen, daarna is het verboden.
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Anon20180501
Ondanks dat de eerste het nog geen dag volgehouden heeft had ik de smaak wel al te pakken.
Daarom een iets robuuster model gekocht.

Daarom een iets robuuster model gekocht.

-
Dieuwertje
Leuk kleurtje Daniéla, maar wat is het?
-
Anon20180311
Van, "Lila tot diep paars" is mijn lievelingskleur, naast zwart ( die geen kleur is, maar eerder alle kleuren kent, net als wit). Idd zeer mooi, "spiritueel" kleurtje.
Is het een vliegtuig, is het een vogel,........ neen, ik denk een ( sig) aansteker der
. Of ben ik fout, wat ben ik dan wel,...........?
Grtz Nick
Is het een vliegtuig, is het een vogel,........ neen, ik denk een ( sig) aansteker der
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick