oude kleding weg doen
-
Nate_0
Re: oude kleding weg doen
Of misschien vanuit het forum een soort kledingruil organiseren? Dat zou ook nog wel kunnen werken 
meerdere zakken met zaagsel
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Dat zou wel een leuk idee zijn
Een gigantisch kleding festijn voor ieder wats wils.
Alle soorten, maten en leeftijden.
Een gigantisch kleding festijn voor ieder wats wils.
Alle soorten, maten en leeftijden.
-
Venusss
- Voornaamwoorden: Vrouw
Ik zoek nog dameskleding maat 46 of XL
-
Marcella
Wat oude kleding betreft: ik kan mij voorstellen dat er op dit forum veel mensen zijn die net in transitie zitten, en die nog niet veel gekocht hebben, of daar niet veel geld voor hebben. Wellicht is er dan een manier om iemand anders blij te maken met een mooie jurk, overgebleven make-up, of iets anders.
Daarnaast is een tweedehands winkel (kringloop) altijd ook een optie om te voorkomen dat het zo maar wordt weggegooid.
Kleding is zeker iets persoonlijks, maar ik kan mij goed voorstellen dat als je ergens een kleine cupmaat beha hebt, dat transgenders (MtF) die goed zouden kunnen gebruiken in een beginperiode. Zeker als het lichaam qua vorm nog flink kan veranderen, en de beha wellicht na enkele maanden niet meer past.
Ritueel verbranden zou ik alleen aan willen raden als je daar echt baat bij hebt - volgens mij kunnen vele anderen het immers ook gebruiken. Maar uiteraard mag iedereen zelf weten wat hij/zij met de kleren doet.
Daarnaast is een tweedehands winkel (kringloop) altijd ook een optie om te voorkomen dat het zo maar wordt weggegooid.
Kleding is zeker iets persoonlijks, maar ik kan mij goed voorstellen dat als je ergens een kleine cupmaat beha hebt, dat transgenders (MtF) die goed zouden kunnen gebruiken in een beginperiode. Zeker als het lichaam qua vorm nog flink kan veranderen, en de beha wellicht na enkele maanden niet meer past.
Ritueel verbranden zou ik alleen aan willen raden als je daar echt baat bij hebt - volgens mij kunnen vele anderen het immers ook gebruiken. Maar uiteraard mag iedereen zelf weten wat hij/zij met de kleren doet.
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Waar ik veel kleding weg heb is bij de door vriendinnen georganiseerde kledingruul avonden. Het is een heel simpel concept.
- Je nodigd een aantal vriendinnen uit
- iedereen heeft haar kledingkast uitgeruimd voor wat betreft goede, niet meer gedragen kleding
- om de beurt laat iedereen zien wat ze meegenomen hebben en de rest mag roepen als ze het willen hebben
- halverwege een pasrondje om te kijken of de gescoorde kleding past. Zo niet geef je het terug of geef je het door.
- dat wat niet weggegeven is gaat terug in de zak en gaat in ons geval meestal mee voor kledinginzameling. Je mag het uiteraard ook gewoon weer mee naar huis nemen.
Zorg wel dat de vriendinnen maten hebben die overeenkomen anders is er niks te ruilen. Als jij maat 48 hebt en al je vriendinnen hebben maat 38 weet je zeker dat je met lege handen naar huis gaat.
- Je nodigd een aantal vriendinnen uit
- iedereen heeft haar kledingkast uitgeruimd voor wat betreft goede, niet meer gedragen kleding
- om de beurt laat iedereen zien wat ze meegenomen hebben en de rest mag roepen als ze het willen hebben
- halverwege een pasrondje om te kijken of de gescoorde kleding past. Zo niet geef je het terug of geef je het door.
- dat wat niet weggegeven is gaat terug in de zak en gaat in ons geval meestal mee voor kledinginzameling. Je mag het uiteraard ook gewoon weer mee naar huis nemen.
Zorg wel dat de vriendinnen maten hebben die overeenkomen anders is er niks te ruilen. Als jij maat 48 hebt en al je vriendinnen hebben maat 38 weet je zeker dat je met lege handen naar huis gaat.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France