Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Nate_0

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Nate_0 »

De Prodent was in de aanbieding bij de kruidvat en daar hebben ze dus "MEN" tandpasta en iets van "Glossy" voor vrouwen. Zonder hormonen, overigens, lijkt me niet zo best als dat gewoon in de winkel wordt verkocht... http://www.b4men.nl/wp-content/uploads/ ... mage61.jpg

De reden op de site: Mannen drinken en roken meer dan vrouwen en dus hebben [hun] tanden het zwaar te verduren. De tanden van mannen zijn dus vaak een stuk geler dan die van vrouwen. Dit vraagt om een betere en sterkere tandpasta formule.

(Mooi meegenomen, aangezien mijn tanden redelijk geel zijn. Hoewel dat weinig met roken/drinken te maken heeft, en meer met genetische aanleg.)

En die voor vrouwen... https://cdn.plein.nl/img/producten/1000x1000/976082.jpg
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Een verkooptruckje was het eerste waar ik aan dacht Nate
maar na je uitleg ben ik weer gaan twijfelen... :)
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Daniéla schreef:Een verkooptruckje was het eerste waar ik aan dacht Nate
maar na je uitleg ben ik weer gaan twijfelen... :)
Neuh, is gewoon een verkooptrucje. Maar het was in de aanbieding, en ik vind het stiekem toch wel fijn om mijn verzorgingsproducten zo mannelijk mogelijk te hebben :D 8

(Dat terwijl ik gerust in een roze boxershort met zwarte hartjes ga slapen... Hm.)
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hahahaha... lol
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Nate_0 schreef:De Prodent was in de aanbieding bij de kruidvat en daar hebben ze dus "MEN" tandpasta en iets van "Glossy" voor vrouwen. Zonder hormonen, overigens, lijkt me niet zo best als dat gewoon in de winkel wordt verkocht... http://www.b4men.nl/wp-content/uploads/ ... mage61.jpg

De reden op de site: Mannen drinken en roken meer dan vrouwen en dus hebben [hun] tanden het zwaar te verduren. De tanden van mannen zijn dus vaak een stuk geler dan die van vrouwen. Dit vraagt om een betere en sterkere tandpasta formule.

(Mooi meegenomen, aangezien mijn tanden redelijk geel zijn. Hoewel dat weinig met roken/drinken te maken heeft, en meer met genetische aanleg.)

En die voor vrouwen... https://cdn.plein.nl/img/producten/1000x1000/976082.jpg
Hahaha nee hoor is alleen maar goed dat dat niet verkocht wordt maar vind het weer een apart verhaal, ken genoeg dames die menig man onder de tafel drinken en ze met gemak uitroken :lol:
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Ik heb deze hoodie gekocht:
Afbeelding
Elise

Bericht door Elise »

Afgelopen weekend deze 2 gescoord. I couldn't resist. :hbeat:

Afbeelding
wiggeltje

Bericht door wiggeltje »

Die hoody ziet er zeker cool uit, Ender ;) en de twee tasjes ook heel mooi! Leuke smaak verschil :)

Mijn laatste aankoop waren deze hakken, lijkt me wel leuk voor halloween, alleen jammer dat halloween al voorbij is :|
http://www.bananashoes.com/pleaser-shoe ... atent.html

Die post.nl is er hedendaags wel flink op achteruit gegaan! Ze waren al binnen, lagen bij de Primera, maar post.nl liet stilletjes niks van zich merken: geen briefje in de bus, niets.. totdat ik op het internet keek. Wat een stommelingen! :x

Goed, er staat voor mij nog een andere viering voor de deur. En die heet Yule :) Met deze viering is het een beetje in de kerstsfeer. Het is tijdens de langste nacht en dus een lekker donkere sfeer met kaarslichtjes en een nieuw jurkje :D Die nieuwe jurkje had ik vorig jaar gekocht, maar was 'm vergeten, omdat ik toen wat anders had. Dus, zo goed als nieuw, maar helaas (nog) geen foto ervan.
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

wow kan jij daar op lopen wiggeltje? :o knap!

tegenwoordig gaat alles via internet :/ dus ook meldingen over je bestelling ed.
wiggeltje

Bericht door wiggeltje »

Ik ga er dan ook geen wandeltocht of een wandeluitstapje mee doen :)