Hoii allemaal,
Even een klein vraagje. Gezien mijn huidskleur is laseren cq definitief ontharen niet meer mogelijk. Ik maak me daarom elke dag na het scheren op.
Voor de o zo vervelende baardschaduw gebruik ik een concealer: Visign Blue Neutralizer 2.
Opeens is deze uit de handel. Van Make up Studio heb je hem maar die is in verhouding veel duurder en je krijg er minder ml van.
Als alternatief heb ik nu Ben Nye concealer Blue neutralizer 2.
Toch vroeg ik mij af of er mensen zijn die ook een donkere huid hebben en ook concealer gebruiken?
Zo jah welke, ik twijfel of een orange concealer misschien beter is.
Hoor graag van jullie
Concealer donkere huid
-
Veerle Mertens
-
Jessy
Re: Concealer donkere huid
Volgens mij is orange concealer en blue neutralizer precies hetzelfde, want oranje staat in het kleurenspectrum tegenover blauw en wordt dus gebruikt om blauw te neutraliseren.
Ben Nye staat wel goed bekend voor zover ik weet.
PS: dat laseren alleen werkt met donkere haren op lichte huid is bekend, maar er zijn ook nog alternatieven voor definitieve ontharing.
Ben Nye staat wel goed bekend voor zover ik weet.
PS: dat laseren alleen werkt met donkere haren op lichte huid is bekend, maar er zijn ook nog alternatieven voor definitieve ontharing.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Anon20190501
Electrolyse bijvoorbeeld
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Veerle Mertens
bedankt voor jullie reacties. Mijn machtiging voor definitieve ontharing heb ik nooit gebruikt. In elektrolyse geloof ik niet. Het duurt heel erg lang (vele jaren) voordat alles misschien een keer weg is. Daarnaast is het niet pijnloos.
Het definitieve ontharen is daarom een gesloten deur. Inmiddels heb ik de nieuwe concealer van make up studio naar tevredenheid in gebruik.
Het definitieve ontharen is daarom een gesloten deur. Inmiddels heb ik de nieuwe concealer van make up studio naar tevredenheid in gebruik.