Ik kom al jaren bij dezelfde brillenzaak maar ik zoek dit keer specifiek een damesmontuurtje, eventueel elegant/sportief
[offtopic]
Op de chat kreeg ik het advies dat ik voor het uitzoeken van een bril dat het beste in een winkel moest passen, daar ben ik het uiteraard mee eens (en dat zal ik ook zekerrrr doen)
[/offtopic]
Als eigenwijze blonde meid wilde ik op zondag avond de virtuele webshop van mijn favoriete winkel uitproberen om alvast in de "winkel stemming" te komen. *whoepsiiiiieeeeeeee* nu heb ik zo'n 33 favoriete bril-monturen gevonden. En ik vraag mezelf af wat staat beter, rood of blauw of gemengde kleuren? Zal ik een smalle of een uilenbril kiezen? Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken. Helaas ben ik licht kleurenblind daarom ik ben benieuwd naar jullie mening zodat ik een top 3 lijstje kan maken. Of wellicht dat er een bril er specifiek een montuur er uit springt?
De keuze is geheel vrijblijvend. Ik hoor het graag!
http://imgur.com/a/E5aDs
Bril advies
-
Venusss
- Voornaamwoorden: Vrouw
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Bril advies
Ik zou voor model 12 gaan...
Is kleurloos en komt niet zo over als een "bril"..
Andere modellen zijn uiteraard leuk maar nogal aanwezig.
Je hoeft je eigen dan ook geen zorgen te maken over welke kleur bij welke kleding je zal kiezen..
Geef je sowieso de raad om meerdere modellen op te sparen als dat in de mogelijkheden ligt.
Niet alleen kan je dan per dag bepalen waar je zin in hebt, tevens heb je altijd reserve mocht er 1 onverhoopt stuk gaan
Is kleurloos en komt niet zo over als een "bril"..
Andere modellen zijn uiteraard leuk maar nogal aanwezig.
Je hoeft je eigen dan ook geen zorgen te maken over welke kleur bij welke kleding je zal kiezen..
Geef je sowieso de raad om meerdere modellen op te sparen als dat in de mogelijkheden ligt.
Niet alleen kan je dan per dag bepalen waar je zin in hebt, tevens heb je altijd reserve mocht er 1 onverhoopt stuk gaan
-
Mirthe_s
Een damesbril mag leuk aanwezig zijn. Overigens gewoon gaan passen. De breedte van een bril maakt een wereld van verschil, en dat is nu net wat niet lekker 'past' op die webshop.
-
Nate_0
Ik zou juist niet voor een montuurloze bril gaan... Dan kom je al snel wat oud/ouderwets over en waarschijnlijk raak je er nogal snel op uitgekeken.Voor de rest ben ik het helemaal met Mirthe eens... en net als wat zij zegt, brillen mogen tegenwoordig gerust opvallen... voor mannen en vrouwen. Retro monturen zijn hip!
Opticiens die brillen verkopen zijn over het algemeen ook goed getraind in wat wel/niet bij je gezicht past.
Opticiens die brillen verkopen zijn over het algemeen ook goed getraind in wat wel/niet bij je gezicht past.
meerdere zakken met zaagsel
-
Dieuwertje
Als het even kan, een goede vriend(in) meenemen die mee kijkt en meedenkt.
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ja een bril is heel erg persoonlijk maar iemand die er op een andere manier naar kijkt zal je uiteindelijk het beste kunnen helpen..Dieuwertje schreef:Als het even kan, een goede vriend(in) meenemen die mee kijkt en meedenkt.
Ik moet er binnenkort waarschijnlijk ook aan maar stel dit nog zolang mogelijk uit want krijg nu geheid een mannen model op mijn snufferd geknikkerd
En dat wil ik gewoon niet..
-
Venusss
- Voornaamwoorden: Vrouw
Ik heb op dit moment niemand die mee wil gaan, maar een second opinie is zeker wel een goed advies
-
Ender
- Transgender
-
Anon20180311
Hoi Venusss,
De mooiste vind ik, bij u persoonlijk #6. Maar het belangrijkste is toch, het comfortabel zijnde/aanvoelen der dagelijks gebruik. Daarom pas ik persoonlijk, eerst zonder spiegel ( leg de goed aanvoelende opzij ) en pas daarna met spiegel, om eventueel mijn keuze te maken der uiterlijk ( al dan niet, met advies).
Grtz Nick
De mooiste vind ik, bij u persoonlijk #6. Maar het belangrijkste is toch, het comfortabel zijnde/aanvoelen der dagelijks gebruik. Daarom pas ik persoonlijk, eerst zonder spiegel ( leg de goed aanvoelende opzij ) en pas daarna met spiegel, om eventueel mijn keuze te maken der uiterlijk ( al dan niet, met advies).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
-
wiggeltje
1, 9 en 31 vind ik persoonlijk leuk.
In IJmuiden zit Koster. Ikzelf vind dat een ontzettend goede zaak, omdat ze je daar ook helpen, in tegendeel tot zaken zoals Hans Anders, waar de klant het allemaal zelf moet uitzoeken. Mij hielpen ze bij Koster (ik was nog klein) persoonsgericht en ze hadden een eigen professionele smaak om de mooiste (en zelfs meest gekste, die mij stonden) te laten zien. Wel moet ik toegeven dat Koster echt peperduur is (tel maar vanaf €300
) maar ik weet zeker dat ze hun best doen om jou mooiste damesmontuur te vinden. http://www.kosterbrillen.nl/
In IJmuiden zit Koster. Ikzelf vind dat een ontzettend goede zaak, omdat ze je daar ook helpen, in tegendeel tot zaken zoals Hans Anders, waar de klant het allemaal zelf moet uitzoeken. Mij hielpen ze bij Koster (ik was nog klein) persoonsgericht en ze hadden een eigen professionele smaak om de mooiste (en zelfs meest gekste, die mij stonden) te laten zien. Wel moet ik toegeven dat Koster echt peperduur is (tel maar vanaf €300