Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
wiggeltje

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door wiggeltje »

Ik wilde ook deze kopen: http://www.carnavalsland.nl/media/catal ... 912e_1.jpg + een lange kroespruik en schmink.

Maar dat gaat denk ik niet door, want er staan verschillende maten en ik weet niet welke maat pak mij past.
Daarnaast zou ik het voor aankomende zondag willen hebben en geen pietepak betekend dat ik ook niet als zwarte piet ga :(
Maar misschien is er wel een winkel in mijn omgeving waar ze zoiets leuks verkopen.. en wel voor een redelijk bedrag..

Ik heb pakken gezien voor zelfs boven de 300 euro, jemig! dan ben je wel een baas op die dag! :mrgreen: nee, 50 euro is max.
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een iets warmere dames jas aangeschaft, en vanwege de kou ook maar een paar wollen handschoenen en thermoleggings voor onder mijn spijkerbroek..
Helaas moest ik het bij de Zeeman kopen maar loop er weer warmpjes bij en tegen de tijd dat het uit elkaar valt koop je toch weer wat nieuws..

Jas:
Afbeelding

Handschoenen en leggings:
Afbeelding
Vertrokken01

Bericht door Vertrokken01 »

Heb gisteren een ultradiep decolleté bloesje gekocht. Eens zien hoe anderen hun hormoontjes daarop gaan reageren xD
////
Eva
Beheerder

Bericht door Eva »

Zeeman... herinnering
Elisabeth leefde nog en we kwamen al shoppend een vestiging van Zeeman binnen. Leuke korte witte jasjes voor weinig geld. Leuk! Allebei hetzelfde jasje. Ik leefde nog grotendeels als man en trok als zodanig een jasje aan om te passen.
Een luid snerpende stem vanachter de kassa: "Dat is een dámesjas meneer!"
Elisabeth reageerde ad rem: "Hij past voor zijn moeder..."

Mijn exemplaar heb ik nog. Als ik het een dezer dagen nog eens draag zal ik Emma vragen een foto te maken :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20230219

Bericht door Anon20230219 »

Eva schreef:Zeeman... herinnering
Elisabeth leefde nog en we kwamen al shoppend een vestiging van Zeeman binnen. Leuke korte witte jasjes voor weinig geld. Leuk! Allebei hetzelfde jasje. Ik leefde nog grotendeels als man en trok als zodanig een jasje aan om te passen.

Mijn exemplaar heb ik nog. Als ik het een dezer dagen nog eens draag zal ik Emma vragen een foto te maken :)
Tja dat soort opmerkingen krijg ik ook regelmatig als ik sta te kijken bij dames kleding.
In de trant van:" u staat op de verkeerde afdeling hoor meneer "
Ik doe maar net of ik dat dan niet gehoord heb en ga gewoon verder shoppen.

Nou ik moet zeggen dat de Zeeman best redelijke kwaliteit heeft voor het geld wat je er voor betaald.
Was eerst bij C&A geweest maar was erg duur en veel te glimmende jassen..
De Hema jas vond ik veel te kort al was het wel wat goedkoper dan de C&A.
Eigenlijk beetje de moed opgegeven om onder de 30 euro beetje warmere jas te vinden de Zeeman binnen gestapt en slaagde daar voor een fractie van wat ik bij de andere winkels zou betalen.
Tuurlijk het gaat wat sneller stuk maar voorlopig ben ik even gered door deze koude week.
Vertrokken01

Bericht door Vertrokken01 »

Eva schreef:Zeeman... herinnering

Best wel een prachtige herinnering :)
Zo fijn dat je die herinneringen kunt delen met anderen. Ik vind dat altijd heel mooi als iemand openlijk over haar persoonlijke herinneringen kan praten omdat er een gevoel aan gekoppeld zit dat je mee vrij geeft.

Bedankt voor dit te delen :)
////
Anon20190209

Bericht door Anon20190209 »

Nieuwe winterjas gekocht bij Skihut Scheveningen.... Heerlijk warm, kom maar op met de winter :hug:

Afbeelding
Gwenda

Bericht door Gwenda »

Ik heb laarzen gekocht. Nette kniehooge en enkellaarzen met hak, beide zwart, omdat het makkelijk combineert met van alles.
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

Bericht door Venusss »

Cher schreef:Nieuwe winterjas gekocht bij Skihut Scheveningen.... Heerlijk warm, kom maar op met de winter :hug:
Mooie jas en Skihut heeft altijd wel een leuk ruim assortiment
Gwenda

Bericht door Gwenda »

en een paar plaatjes:
Afbeelding
Afbeelding