Ik heb zoiets met mijn ouders op het moment. Maar ik geef ze wat tijd en ga er zelf mee rommelen. Uitzoeken wat ik wil enzo. Alles rustig aan en stapje voor stapje. Ben allang blij dat ze me er niet om 'aanvallen'
Succes!
Ja precies, mijn moeder weet er al van en die was er heel rustig over en heeft t gelijk vrijwel geaccepteerdVera/Daan schreef:Lastig!
Ik heb zoiets met mijn ouders op het moment. Maar ik geef ze wat tijd en ga er zelf mee rommelen. Uitzoeken wat ik wil enzo. Alles rustig aan en stapje voor stapje. Ben allang blij dat ze me er niet om 'aanvallen'
Succes!
En natuurlijk hartstikke succes met je ouders!Vera/Daan schreef:Lastig!
Succes!
Niet??? Je hebt gelukkig al veel steun aan je moeder en je relatie met haar moet je koesteren.Kenta schreef;
het probleem is alleen hoe vertel ik het iemand die daar moeilijk over gaat doen? :/
Ik kan me wel voorstellen dat je die steun wil. Ik ben er zelf ook naar aan het zoeken. Is toch fijn dat je het niet 'alleen' moet doen. En het is toch je vader die z'n meisje ziet 'wegvallen'...Daniéla schreef:Niet??? Je hebt gelukkig al veel steun aan je moeder en je relatie met haar moet je koesteren.Kenta schreef;
het probleem is alleen hoe vertel ik het iemand die daar moeilijk over gaat doen? :/
Stel je vader is het er pertinent niet mee eens en die gaat in gesprek met je moeder, het is dan afwachten
hoeveel invloed hij (nog) heeft op haar mening over jou en je proces...
Misschien als de tijd rijp is of als je al werkelijk aan het traject begonnen bent vertellen, is net zo 'veilig'.
Liefs Daniéla