Voor de klas

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anne1957

Re: Voor de klas

Bericht door Anne1957 »

Ik be op mijn werk precies drie jaar geleden uit de kast gekomen. Ik werk in een publieksfunctie. Heb het verhaal een keer gedaan. Wie verder nog iets wil weten: die vraagt het maar. Ik zou dus zeggen: als ze vragen hebben dan komen ze maar.
SandraK

Bericht door SandraK »

Ik denk dan dat ik het maar laat. Ben wel heel benieuwd hoe en of studenten gaan reageren.
Je kunt mijn avonturen volgen op: http://katja01.wordpress.com/" target="_blank
Anne1957

Bericht door Anne1957 »

@ Sandra: voor hetzelfde geld reageren ze helemaal niet, omdat ze het de gewoonste zaak van de wereld vinden. Ik maak dat tenminste steeds vaker mee.
Arike

Bericht door Arike »

Ik zie in mijn werk heel veel verschillende mensen van allerlei leeftijden en ik heb in al die jaren echt zelden reacties (nooit zeg ik dan weer niet ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
SandraK

Bericht door SandraK »

Ik ben het nog allemaal aan het ontdekken. Alleen maar positieve reacties tot nu toe trouwens. Heel fijn.
Ik ga het de klas nog één keer vertellen, denk ik. Voor mijn eigen gemoedsrust haha.
Jake

Bericht door Jake »

Als student heb ik best veel te maken met studenten (:P) en iedereen die ik het heb verteld reageerde positief. Misschien dat het iets anders ligt als een docent zoiets verteld (?ik zou het niet weten?), maar over het algemeen hoef je denk ik niet veel te vrezen van reacties van studenten.
SandraK

Bericht door SandraK »

Jake schreef:Als student heb ik best veel te maken met studenten (:P) en iedereen die ik het heb verteld reageerde positief. Misschien dat het iets anders ligt als een docent zoiets verteld (?ik zou het niet weten?), maar over het algemeen hoef je denk ik niet veel te vrezen van reacties van studenten.
Goede tip, dank je voor de 'inside information'.
dissie

Bericht door dissie »

misschien kun jw jezelf gewoon voorstellen van hallo, ik ben Sandra, ik ben XX jaar en woon in ... En dan vragen of ze nog iets willen weten.
Komen daar normale vragen uit als getrouwd kinderen etc uit weet je dat ze niets doorhebben/niks uitmaakt en anders bied je hen een mooie opening enm is het daarna ook afgedaan. Als je er helemaal neits over zegt loop je kans dat zich de wildste verhalen de ronde gaan doen. deels uit onwetendheid en deels omdat ze nog stoer willen doen.