Ei kwijt

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
EdwinJulian

Re: Ei kwijt

Bericht door EdwinJulian »

Ja, dat zoeken naar je identiteit met BPS is niet heel tof inderdaad. Vraag me ook nog vaak af of het niet meer elkaar te maken heeft...

Ondertussen loop ik bijna elke dag met een binder en jongenskleding. Nog niemand noemt me echt Daan behalve jullie, maar dat hindert me nog niet zo. Ben iig blij dat ik kleding kan dragen waar ik me goed in voel :) Ook voorgenomen dat als mensen er vragen over stellen dat ik dan gewoon heel eerlijk ga zijn en vertel dat ik me beter voel in jongenskleding. Mochten ze nog steeds doorvragen dan merk ik wel hoe het gaat :P
En op de meeting ben ik natuurlijk gewoon Daan! Of ik meteen zal reageren, geen idee, dat merken we vanzelf en anders gewoon ff een por geven als je mij bedoelt :P

Anyway, ik ben dus elke dag als Daan, heb er nog geen vragen over gehad behalve van een nichtje van me (zien mensen het dan niet, of vragen ze er gewoon niet naar???), mijn moeder wil misschien wel mee naar de voorlichting van het VU de 25ste en mn meisje wil graag mee. Gaat ondertussen wat dat betreft beter. Nog steeds heel onzeker soms, maar dat neem ik maar op de koop toe op het moment :)

Ja, daar had ik ook over nagedacht idd Sebastian. Wij hebben dan het geluk dat mijn vriendin een bio-vrouw is en dat ook nog mogelijkheden geeft :) Maar vooral dat laten opereren na een eventuele zwangerschap staat me aan. Maar zover is het nog laaaaang niet!!

Bedankt voor alle reacties!
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(