Ik droeg er een strak hemdje, een wijde trui en een jas overheen. Hierdoor was het nauwelijks te zien.Veronique schreef:Klinkt alsof je het erg naar je zin heb, ik ben toch wel benieuwd hoe het komt dat je niet opvalt in een opgevulde BH? Als je momenteel nog als jongen presenteert (gedeeltelijk) lijkt het me dat mensen zich gaan afvragen waarom je borsten heb. Of je bent natuurlijk een super spion die alles perfect kan verbergenLijkt mij in ieder geval onmogelijk. In ieder geval goed dat je zo vroeg al je gevoelens verkent, het bespaart je een wereld van pijn als je pas later begint.
Crossdressing op school
-
Chieftac
Re: Crossdressing op school
"Je mag zijn zoals je bent."
-
intrans
Crossdressing op school, ik ken het.
Heb dit vanaf mijn 14e gedaan op middelbare school en ondanks veel negatieve reacties was dit een van de leukste momenten in m'n leven!
Alleen nu wel meer moeite om m'n baardschaduw te verbergen met een goede foundation+concealer. ):
Heb dit vanaf mijn 14e gedaan op middelbare school en ondanks veel negatieve reacties was dit een van de leukste momenten in m'n leven!
Alleen nu wel meer moeite om m'n baardschaduw te verbergen met een goede foundation+concealer. ):
-
anja
Het is lef hebben om op school aan crossdressing te beginnen. Voor mij kwam het laten, kan ik dus niet vergelijken. Toen ik er mee naar buiten kwam waren de reactie's in de buurt erg negatief, ik ben uit eindelijk ook verhuist en heb toen ook een andere baan gezocht waar ik direct als vrouw gekleed heb gesolliciteerd en ook ben begonnen. In mijn nieuwe huis heb ik al meteen geen mannelijke kleding meer gedragen en ben zo van de een op de andere dag van man, vrouw geworden. De hormonen en operatie's kwamen later. Ben in een vakantie geopereerd zodat het op het werk niet op viel. Mijn kleding keuze was meteen niet uniseks. Ik wilde er vrouwelijk uit zien, dat betekende dat ik mijn broeken aan de kant heb gedaan en rokken of jurken ben gaan dragen. Er viel dus niet aan te ontkomen hoe ik mij kleed.
Het werken met make up heb ik van de enige vriendin dit ik nog steeds vanuit toen heb geleerd. Eerst maakte zij mij op waarna ik het zelf deed als zij er bij was. Later keek zij alleen nog maar toe. Aan haar heb ik echt veel gehad, vooral praten en mijn gevoelens kunnen delen zonder beoordeeld te worden zoals door anderen wel gebeurde.
Het werken met make up heb ik van de enige vriendin dit ik nog steeds vanuit toen heb geleerd. Eerst maakte zij mij op waarna ik het zelf deed als zij er bij was. Later keek zij alleen nog maar toe. Aan haar heb ik echt veel gehad, vooral praten en mijn gevoelens kunnen delen zonder beoordeeld te worden zoals door anderen wel gebeurde.