Crossdressing op school

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Chieftac

Crossdressing op school

Bericht door Chieftac »

In de loop van de tijd sinds ik heb besloten om meer mijn travestie gevoelens te ontdekken ben ik al een aantal keer in redelijke unisex vrouwelijke kleding (lingerie = tuck+ ogevulde bh, dames sneakers, skinny jeans, sweatshirt) naar school geweest. Bij elk nieuw kledingstuk was ik natuurlijk wel reuze zenuwachtig of iemand het op zou merken, maar tot nu toe heb ik er eigenlijk nog weinig tot geen negatief commentaar op gekregen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik in deze periode vakken moet herkansen bij andere klassen waarvan ik dus bijna niemand ken. Ik zou het qua kleding nog wel vrouwelijker willen (sweatshirt vervangen voor strakker truitje waardoor de nep-borstenvorm beter te zien is bijvoorbeeld), maar mijn grootste struikelblok is nu nog mijn uiterlijk. Naast mijn baard goed scheren heb ik er tot nu toe nog niks aan gedaan om het te vervrouwelijken. Ik ben dus nog wel van plan om de komende tijd wat dingen met make-up, pruik en nagelverzorging en zo te gaan proberen, zodat het totaal plaatje wat meer zal gaan kloppen. Maar of ik ook op een dag echt volledig als vrouw naar school zal gaan dat weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk wel, maar ik zal eerst nog maar moeten kijken of ik qua uiterlijk wel passabel genoeg kan overkomen als vrouw. En daarna moet ik natuurlijk nog wel de moed bij elkaar vegen om ook echt over de drempel van de voordeur naar buiten te stappen.
"Je mag zijn zoals je bent."
Mike

Re: Crossdressing op school

Bericht door Mike »

Ik vind het tof van je dat je al in 'unisex' vrouwelijke kleding naar school bent gegaan hoor. Dat is al een hele knappe stap!
Ik denk dat je met make-up het beste thuis gewoon lekker kunt oefenen.
Maak je stapjes rustig en doe niets overhaast. Dan kun je vanzelf de drempel nemen om nog passabeler de deur uit te gaan.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Het opvallen valt doorgaans wel mee. Ik krijg zelden opmerkingen en als ik alle dameskleding uit zou trekken, wordt ik opgepakt ;-)
Irene
Daniel

Bericht door Daniel »

Super knap dat je dat durft, het lijkt me niet gemakkelijk.
Neem rustig je tijd met oefenen met make-up (God weet dat ik er na jaren oefenen nog steeds niks van bakte, whuahahaha)
Succes en have fun natuurlijk!
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Venka

Bericht door Venka »

Daniel schreef:Super knap dat je dat durft, het lijkt me niet gemakkelijk.
Neem rustig je tijd met oefenen met make-up (God weet dat ik er na jaren oefenen nog steeds niks van bakte, whuahahaha)
Succes en have fun natuurlijk!
Hallo jij bent ook een man die hebben geen verstand van meiden dingen :D :o
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Probeer het ook eens met een schoentje die geluid maakt als je door de gangen loopt. Hoeft niet eens een hakje te zijn maar het geeft je een enorme kick.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Raisa

Bericht door Raisa »

Jannet V schreef:Probeer het ook eens met een schoentje die geluid maakt als je door de gangen loopt. Hoeft niet eens een hakje te zijn maar het geeft je een enorme kick.
Mijn oude uniformschoenen hadden van die hardleren zolen die dat klik-klak geluid maakten. iedere keer wanneer ik langs kantoortjes liep zag ik blikken die vol verwachting op de deuropening gericht waren en onmiddelijk in teleurstelling weer wegdraaiden omdat niet een mooie vrouw, maar een awkward jongen langsliep.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ja leuk he Jannet, vooral die blikken in de supermarkt vind ik geweldig
Irene
Engel

Bericht door Engel »

Vorige week voor het eerst met laarsjes over straat en naar de AH en de apotheek. Liep naar de auto en halverwege liep in weer terug naar huis omdat het toch wel, in mijn oren, veel te veel klakte. Toch gegaan en het was een hele kick en ik voelde me heel wat, het stomme was de ik wel commentaar had verwacht maar behalve wat blikken zei niemand iets. Het leek wel dat niemand het iets interesseerde behalve ik. Toen ik thuis kwam was ik zo trots als een pauw. Weer een mini stapje.
Engel
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Veronique

Bericht door Veronique »

Klinkt alsof je het erg naar je zin heb, ik ben toch wel benieuwd hoe het komt dat je niet opvalt in een opgevulde BH? Als je momenteel nog als jongen presenteert (gedeeltelijk) lijkt het me dat mensen zich gaan afvragen waarom je borsten heb. Of je bent natuurlijk een super spion die alles perfect kan verbergen :) Lijkt mij in ieder geval onmogelijk. In ieder geval goed dat je zo vroeg al je gevoelens verkent, het bespaart je een wereld van pijn als je pas later begint.
Mijn oude uniformschoenen hadden van die hardleren zolen die dat klik-klak geluid maakten. iedere keer wanneer ik langs kantoortjes liep zag ik blikken die vol verwachting op de deuropening gericht waren en onmiddelijk in teleurstelling weer wegdraaiden omdat niet een mooie vrouw, maar een awkward jongen langsliep.
Ik kan het me al precies voorstellen :lol: