-Elise; Stad hè haha! Leuk, nog iemand uit Emmeloord! (: Ik vond het al een hele stap om die mail te sturen, had wel support nodig van vrienden daarmee want ik kon eerst gewoon niet op verzenden sturen... Iets binnen in hield me tegen omdat het bang is voor de gevolgen...
-Mieke; Ja dat alles twijfel ik dus ook over, het kan zijn dat omdat het dichtbij is dat het hem weinig uit maakt maar ik denk het tegenovergestelde...
Ik hoop dat Transvisie me er mee kan helpen...
Probleem; ouders en school
-
Damian
-
Erin
Re: Probleem; ouders en school
Ah, je hebt je accountnaam al aangepast. Mooie naam hoor Damian.
Wel lekker dat je support heb van je vrienden, het niet iets wat je even in je eentje doet. Maar je zult wel zien wat Transvisie voor jou kan betekenen.
Wel lekker dat je support heb van je vrienden, het niet iets wat je even in je eentje doet. Maar je zult wel zien wat Transvisie voor jou kan betekenen.
Groetjes
Elise
Elise
-
Damian
Dankjewel Elise! Ja zeker, zonder mijn vrienden, broer en zussen had ik het niet gekund... Ik heb helaas nog geen reactie van Transvisie maar er is ook nog niet eens 24 uur voorbij, ik ben gewoon ongeduldig haha..
-
Harro
Hey Damian
Wellicht is het een idee om het per brief/mail te vertellen aan je ouders. Dat biedt jou de gelegenheid om je woorden goed te kiezen en te formuleren. Mogelijk kan je daarin dan ook iets van je angst verwoorden. En met een beetje planning kan je het mogelijk ook zo regelen dat zij de brief/mail lezen zonder dat jij er zelf bij bent. Dan krijg je in ieder geval geen primaire reacties over je heen.
Je zou ook er ook nog voor kunnen kiezen om het eerst aan je moeder te vertellen en dan samen met haar je vader inlichten. Zo heb ik het ook gedaan, maar dan omgekeerd. Heb het bewust telefonisch gedaan, ook dat geeft je een soort regie (je kan altijd ophangen als het te moeilijk wordt)
Veel sterkte in ieder geval
Wellicht is het een idee om het per brief/mail te vertellen aan je ouders. Dat biedt jou de gelegenheid om je woorden goed te kiezen en te formuleren. Mogelijk kan je daarin dan ook iets van je angst verwoorden. En met een beetje planning kan je het mogelijk ook zo regelen dat zij de brief/mail lezen zonder dat jij er zelf bij bent. Dan krijg je in ieder geval geen primaire reacties over je heen.
Je zou ook er ook nog voor kunnen kiezen om het eerst aan je moeder te vertellen en dan samen met haar je vader inlichten. Zo heb ik het ook gedaan, maar dan omgekeerd. Heb het bewust telefonisch gedaan, ook dat geeft je een soort regie (je kan altijd ophangen als het te moeilijk wordt)
Veel sterkte in ieder geval
-
Damian
Bedankt voor je advies, ik zou wel een brief of mail kunnen sturen maar je kan niet echt je emoties er in kwijt dus ik denk dat ik dan alsnog gewoon gezeur krijg als ik dan thuis ben.. Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik hoop eigenlijk dat Transvisie me ermee kan helpen..