Onderzoek transgenders
-
Jacky
Re: Onderzoek transgenders
ingevuld Daniel, succes met het eindresultaat
Two Spirit
Ooit hadden LHBTérs binnen de indiaanstammen van Noord-Amerika een speciale status als bemiddelaar en medicijnman/vrouw, ze werden Two Spirit genoemd.
400 jaar later zijn er weer tientallen Two Spirit groeperingen in de USA.
Ooit hadden LHBTérs binnen de indiaanstammen van Noord-Amerika een speciale status als bemiddelaar en medicijnman/vrouw, ze werden Two Spirit genoemd.
400 jaar later zijn er weer tientallen Two Spirit groeperingen in de USA.
-
Daniel
Heel erg bedankt!!!

It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
NaomiClareNL
Ik mis bij vraag vijf de optie anders. Ben gestopt met hormonen wegens geen resultaat door nalatig medisch handelen van doktoren en heb geen operaties gehad (wel toestemming) en er is derhalve ook niets afgerond. Heb derhalve noodgedwongen hormoontherapie gekozen.
Met vraag 8 was ik niet blij.
15-17 Aangezien ik niet werk en geen vrijwiligerswerk doen is dit voor mij onmogelijk te beantwoorden. Een nvt was voor mijn gevoel wenselijk geweest.
Overigens ingevuld.
Met vraag 8 was ik niet blij.
15-17 Aangezien ik niet werk en geen vrijwiligerswerk doen is dit voor mij onmogelijk te beantwoorden. Een nvt was voor mijn gevoel wenselijk geweest.
Overigens ingevuld.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF