Onderzoek transgenders

Nieuwsberichten
Daniel

Onderzoek transgenders

Bericht door Daniel »

Hallo iedereen,

Ik ben Daniel Maas uit Amsterdam, ik ben 18 jaar en ik studeer sociologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Ik ben een transman en het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier dagelijks online kwam, nu ben ik terug om jullie te vragen of jullie aan een onderzoek deel willen nemen dat mijn medestudenten en ik hebben opgezet. :D

Wij doen onderzoek naar de levenskwaliteit van transgenders, we hopen hiermee wat te kunnen zeggen over het leven van transgenders en hoe gelukkig ze zijn. Daarom wil ik jullie vragen om hem in te vullen en vooral ook te delen op zoveel plaatsen als mogelijk is! Het onderzoek is geheel anoniem, en de gegevens zullen nooit met jullie persoonlijk in verband kunnen worden gebracht.
Jullie helpen ons en jezelf er enorm mee!!
Alvast bedankt!

Link naar de vragenlijst: http://www.thesistools.com/web/?id=388472

Als er nog vragen zijn, kunnen jullie hier een reactie achterlaten en jullie kunnen ook altijd mailen naar [email protected]
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Veronica

Re: Onderzoek transgenders

Bericht door Veronica »

Ingevuld, maar wel een beetje kort, daar bedoel ik mee dat sommige vragen geen duidelijk scheppen.
Afbeelding
Daniel

Bericht door Daniel »

Heel erg bedankt!!! :D
Wat je zegt klopt helemaal, we mochten hem niet langer maken dan dertig vragen, dit in verband met de hoeveelheid tijd die we hebben om de vragen te verwerken. Toch hoop ik dat het allemaal goed uitpakt, en dat we aan het einde een top onderzoek hebben :)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb het ingevuld.

De vragen deden me ergens aan denken en wat ik daarover zeg hieronder is nog steeds aanwezig frustrerend oud zeer, heeft niets met jullie onderzoekje te maken, Daniel. ;)