Over tattoos gesproken (sorry voor het zijspoor...) zat ik laatst bij de Tandarts, begon iemand ineens vanuit het niets een verhaal tegen een ander op te hangen dat 'ie tatoeages niet mooi vond. Lelijk, en zonde van je lichaam... "beschadiging" en zo voorts.
...en daar zit je dan, met een duidelijke tatoeage op je hand te facepalmen
Braaf_Zwaan_Konijn schreef:mm let me think want ik ben nie heel erg veel op afdeling zelf geweest, zat je te babbelen met die stoere tatoekerel?
Fay? Tatoekerel is toch wel het laatste dat je van mij mag zeggen; hoop ik. Ben ik nu voor het eerst in meer dan een jaar gemeneerd???
Geen zorgen , ik had nadat je was vertrokken nog kort een babbeltje gemaakt met een stoere vent die zijn neefje uit zuid-limburg een lift naar de VU had gegeven.
(baseer ik die conclusie op basis van een foto die ik ooit van je heb gezien hier)
@ Diederique, heb je tatoes? zieje eruit als een grote getatoereerde goedaardige kerel ?nee toch:)
ik was om half 11 heel kort bij Jos,door naar bloedprikken, dexascan ,door naar buiten dus amper 5 minuten binnen geweest bij Jos, om om 13:55 weer terug te keren, gesprek in om 14:00, om om 14:30 na babbel psych weer naar huis te vertrekken
(baseer ik die conclusie op basis van een foto die ik ooit van je heb gezien hier)
@ Diederique, heb je tatoes? zieje eruit als een grote getatoereerde goedaardige kerel ?nee toch:)
ik was om half 11 heel kort bij Jos,door naar bloedprikken, dexascan ,door naar buiten dus amper 5 minuten binnen geweest bij Jos, om om 13:55 weer terug te keren, gesprek in om 14:00, om om 14:30 na babbel psych weer naar huis te vertrekken