Nieuwe chat! Zie dit topic.

vumc

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

vumc

Bericht door Fay »

Gezellig dagje uit ,3 afspraken ,VU amsterdam here i come, maak de borst maar nat, vaandel en wimpel ,met strijdend paard ter galop en zwaard, als zijnde mohammed en berg, dont forget the harnas

Asje iemand ziet strompele, da ben ik, knie kapot

doei

Fay
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: vumc

Bericht door Veronica »

Succes ;)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: vumc

Bericht door Fay »

thx :twisted: :lol:
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: vumc

Bericht door Emma »

Zet ze op.

Allemaal.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: vumc

Bericht door Freetouch »

Fay schreef:Gezellig dagje uit ,3 afspraken ,VU amsterdam here i come, maak de borst maar nat, vaandel en wimpel ,met strijdend paard ter galop en zwaard, als zijnde mohammed en berg, dont forget the harnas

Asje iemand ziet strompele, da ben ik, knie kapot

doei

Fay
Laat je nog een beetje van ze heel? ik ben voorlopig nog afhankelijk van ze.. ;)
“good enough”
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: vumc

Bericht door Fay »

Zoals verwacht liep het kompleet int honderd en daar kreeg ik ik nog de schuld van ,om half 11 endro, terwijl ik om half 11 bloed zat te prikkeprikken , dexa scan erachteraan, ja waar was je nou, heb hele ziekenhuis afgezocht je moes naar de dokter, aldus Jos, nou Jos, ik ben best flexibel maar op 2 plaatsen tegelijk kunnen zijn is mij tot dusver nog nie gelukt , btw zat lekker broodje eten in de stad, had ik iets meer zin in na een halve morgen nuchter, tussen 11:15 en 14:00 leek me dat toch tijd genoeg

Stuur mij dan ook geen 3 verschillende brieven mbt afspraken, op elke brief stond zon beetje wat anders

Maar goed, heb deze keer niemand hoeven slaan of beledigen , Jos is ook maar een mens en de psychologe , achja...ga zo door tot over 3 maanden, groetjes en bedankt, strompel

btw weer een lekker gevarieerd publiek op de afdeling:)

Fay
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: vumc

Bericht door Anon20180501 »

Tuurlijk Fay, iemand moet toch de schuld krijgen, had je anders verwacht... :)

Tegen de tijd dat ze beseffen dat het niet aan jou lag sta je alweer bij hen op de stoep.


Een hele domme vraag misschien maar het loopt bij jou niet helemaal zoals het normaal zou moeten lopen. Wat er even aan schortte en daardoor veranderd is, is wellicht een kleinigheidje voor jou maar heb je het VUmc hierover ook ingelicht? Ik weet dat je de srs gereserveerd hebt staan om die op afroep te ondergaan maar zijn de huidige ontwikkelingen omtrent je hormoongebruik bij hen bekend en zo ja, wat zeggen ze daarover...?
'Zo nee', en je wilt proberen of je het zo kunt volhouden tot het einde zou ik dat natuurlijk wel even doorgeven voordat je je 'opgeeft' voor de srs. Maar waarschijnlijk trap ik nu voor jou logische deuren in en spreek ik dus voor mijn beurt. :oops:

x'jes en liefs
Daniéla
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: vumc

Bericht door Raisa »

Verhip, dan moet ik je de hele dag zijn misgelopen daar.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: vumc

Bericht door Fay »

Godsamme, kwam natuurlijk allemaal goed, die dokter was het punt nie,wordt gebeld in maart om ff te overleggen hoe andro het beste op te bouwen,daarmee is je bezorgdheid beantwoord, ja ,open kaart vu, niets te verbergen ,op de hoogte dus

srs kwam ter sprake, antwoord over depressiviteit van andro zelf of dalen testo heb ik nog steeds niet, weet men niet kan men niet onderzoeken, wel blijken verrassend veel transen na srs ineens best vrolijk, kan ik best volgen:)

Vermoed nu dat het ook niet zozeer van andro is gekomen dan wel de combi van toen aanwezige heftige levensfase dan wel gebeurtenissen, andro extra trigger

Vooralsnog, ik houd voorlopig elke optie over, andro ga ik tzt vast mee beginnen maar als ik daarmee weer in een heel diep dal terecht kom dan ga ik dat al snel merken en komt srs nog meer op de achtergrond, en zo groei je met jezelf en je fase van onderzoeken mee

Tot zover, tevreden?anders verzin ik wel wat anders:)
xx

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 28 feb 2014, 17:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: vumc

Bericht door Fay »

Raisa schreef:Verhip, dan moet ik je de hele dag zijn misgelopen daar.
mm let me think want ik ben nie heel erg veel op afdeling zelf geweest, zat je te babbelen met die stoere tatoekerel?

ikke strompele en overwoog nog even een rolstoel te nemen maar voelde me al gehandicapte genoeg:)