Een diepe zucht over het leven als trans

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Silvia

Re: Een diepe zucht over het leven als trans

Bericht door Silvia »

heb in de trein meer cis mensen slecht zien doen , zo als de conducteur in mekaar slaan , en de hooligans die de trein sloopten ,
en hang jongeren in de trein vervuilen . en opmerkingen geven tegen andere.

en heb nooit een " homo / Trans " zo iets zien doen , vaak zijn ze terug getrokken in de trein.

en zo vaak kom ik ze ook niet tegen , of ik zie het niet omdat ik wat anders bezig ben als ik in de trein zit :D

xxoox
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Dat T-Nederland een elitair karakter heeft bestrijd ik. Dat er echter altijd kritiek op het handelen van moderatoren zal blijven valt evenmin te ontkennen. Persoonlijk meen ook ik dat de gewraakte bijdrage aanleiding kon zijn voor heftige discussies en verwijten. Had Daniéla later ingegrepen dan was zonder twijfel het verwijt gekomen dat dit wel wat eerder had mogen gebeuren.
Het door Rachel aangedragen voorbeeld ken ik en ik ben niet de enige. Haar irritatie kan ik me ook goed voorstellen. Een discussie daarover zal echter weinig resultaat hebben, in die zin dat mensen met het besproken gedrag van mening zullen blijven dat ze gewoon in hun recht staan met dergelijke aandachttrekkerij.

Ik denk dat die ouweheer van me gelijk had wanneer hij zei „Erger u niet, verwonder u slechts”.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Sinds enige tijd verplaats ik me weer heel regelmatig per trein en het valt me sowieso op dat mensen soms hele persoonlijke dingen luid en duidelijk verkondigen . Meestal gebeurd dat in de vorm van telefoongesprekken. En erger ik me daar aan? , tsja soms Wel en soms niet . Ik voel me zelf in iedergeval nooit vertegenwoordigt door dat soort personen .
Bovendien om het eerdergenoemde voorbeeld aan te halen , de beeldvorming is er vaak al. En alleen mensen met een sterk vooroordeel zullen dit veralgemeniseren . Dat beeld verander je niet door je normaal en netjes te gedragen .

Ik heb me door dat soort idioten nooit laten weerhouden om mezelf te zijn en zal dat ook niet gaan doen .
Zelf ga ik nu 7 maanden als vrouw door het leven en nee ik heb me nog niet aangemeld , dat is een kwestie van tijd .
Ik heb zelf nooit openlijke negatieve reacties gehad en idd ben ik een dame die zich zo onopvallend mogelijk qua gedrag door het leven gaat . Dat wil niet zeggen dat ik me daarbij als een grijs muisje kleed . Als ik daardoor opval , vind ik dat niet erg . Het is altijd netjes en verzorgd ....

Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Madeleine

Bericht door Madeleine »

Een ongelofelijk KUT geschreven topic van het niveau Klaagbaak op FOK! dichtgooien noem ik geen censuur.
Dat noem ik gewoon ouderwets het forum schoonhouden...
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Mee eens Madeleine !

Barbarella
Na mij de zondvloed!
MarloesIsWeg

Bericht door MarloesIsWeg »

Doe toch niet zo zielig ! Slachtoffer van alles en iedereen, en je hebt het zelf nooit gedaan. Koop een auto, ga op de fiets, doe wat aan jezelf. Maar laat andere transgenders, of homo's lekker doen wat zij willen. Gaat jouw geen flicker aan. Fatsoenshomo's, en theekransomatransgenders, dat is pas Té erg! Getsiederrie. Ga je lekker met jezelf bemoeien, vast genoeg aan te doen.
Raisa

Bericht door Raisa »

Veronica schreef:het wordt langzaam een elitisten clubje
Persoonlijk vind ik het juist vrij elitair wanneer mensen voor anderen gaan bepalen hoe ze zich moeten uiten of voelen.
Wanneer het gedrag (zolang dit binnen de kaders van de wet valt uiteraard) van een ander je niet bevalt, ga die persoon dan niet inperken in zijn of haar vrijheden maar geef zelf het goede voorbeeld.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Martine Le Clere schreef:...en theekransomatransgenders, ...
Gezellig, een theetransje ;-)

Maar goed, die mogen er ook zijn, net zo goed.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
MarloesIsWeg

Bericht door MarloesIsWeg »

haha, ja, je hebt gelijk, gezellig. Ik schoot even uit mn slof. Alles mag, dat is het enige wat moet.
Barbarella

Bericht door Barbarella »

En uitdeslofschiettransen, eeuwigindekasttransen, subsidislurptransen, kickbokstransen, linedancetransen, naaikranstransen, overgewichttransen, ikgeefgeenmallemoeromuiterlijktransen, punktransen, prostitutietransen, knuffeltransen, circustransen, zwerftransen, zweefvliegtransen, modelbouwtreintransen, snackbartransen, stuitertransen, vrijbuitertransen, sadomasochismetransen.

Mogen ook

Barbarella
Na mij de zondvloed!