Ik ga niet eens over beginnen wat hier op T-NL de laatste maanden gebeurt, buitenom de forum zijn vele mensen het mee eens, het wordt langzaam een elitisten clubje waar je mond dichtgesnoerd wordt als je de mening van een ander niet deelt, het is zover en dat is hier nu gebeurd, ONTERECHT.Daniéla schreef:Vast wel Rachel, en welcome to the world. Hier heb ik geen zin in en sluit dan ook meteen dit topic. sorry...
"Hier heb ik geen zin in" juist, iemand mening wordt niet gedeeld toevallig? Eerlijk is eerlijk aan alle transgenders die dat nog niet hebben gedaan, doe je ogen eens open, ja de wereld is hard maar om te ontkennen dat er typetjes zijn die ons voor schut zetten, ook hier buitenom de forum hoor ik dat vaak, transgenders die zich schamen voor een ander, ja hoor laat iedereen zichzelf zijn, daar ben ik het mee eens, maar niet als ik straks door iemand vies word aangekeken omdat iemand vindt dat een Dragqueen hetzelfde is als een transseksueel, of nog beter shemale, iemand die mij shemale noemde omdat dat toch hetzelfde is?
Nee, de wereld is inderdaad hard maar rachel heeft een punt, ze heeft iets meegemaakt wat ik ook heb meegemaakt, een transgender die zich als een (zegt niet wat) gedraagt, en ja hoor ga je gang kleed je overdreven als een diva, gedraag je over the top, maar denk ook hier aan ik gedraag mij zoals ik ben maar ik word er mee geassocieerd want als je op TV een transseksueel ziet die over the top is, die zich eerder homo gedraagt dan als wie diegene zich voordoet, nee prima maar ik vind dat WIJ dat ONDER OGEN moeten zien, wat mij opvalt is dat sommige transseksuelen hier je meteen afkraken omdat "je iedereen in waarde moet laten" maar als je achteraf wordt bestempeld dat JIJ hetzelfde bent vind ik niet kunnen.
Omdat er ooit eens blijkbaar een programma was op TV over travestie, werd mij op school weleens op een gemene manier gevraagd waarom ik niet zo ben, om achteraf mij uit te lachen achter mij rug, want een transseksueel en travestiet is toch hetzelfde? TOCH? Nee, dat is het niet maar als alle transseksuelen eens EINDELIJK inzien dat dit voorkomt zou al een mooi begin zijn, want vaak merk ik dat er wordt gezegd dat je niks van aan moet trekken of iedereen in zijn of haar waarde moet laten, alleen ik word als persoon niet in waarde gelaten, ik word bestempeld als een freak omdat iemand in een trein zich over the top gedraagt en bijvoorbeeld hardop over sex praat, als trans dat is zelfs als niet trans gewoon beschamend (ik doel naar voorbeeld van Rachel).
Hetzelfde in de gay community, ik ken iemand die zelf homoseksueel is, en ook daar komt het vaak voor dat sommigen zich TE ERG gedragen, hij gedraagt zich zoals hij is, niet het stereo typetje wat sommigen denken (strakke broek, rare manier van praten en wapperen met handjes en ga zo door) maar zo worden sommige homoseksuelen nog steeds bekeken zegt hij, hij zet zichzelf wel in om mensen te laten zien dat het niet zo is, maar ook hij schaamt zich dood als een homoseksueel in het openbaar zich zo gedraagt, echter in tegenstelling tot de meeste transseksuelen, blijkbaar zien ze dat daar wel in en in T community niet.
Dit heeft niet heel veel te maken met de post van Rachel, wel met de kern ervan, want alle transseksuelen zijn vieze mannen in dameskleding, alle homoseksuelen hebben steeds sex en wapperen met handjes, alle moslims zijn terroristen, alle priesters zijn pedo's, alle pubers zijn brutaal, en alle polen zijn dieven, voor dat laatste ik kom uit polen en juist door een kleine groep die steelt worden alle polen als dieven bestempeld, omdat paar pubers brutaal zijn, zijn plots alle pubers brutaal, omdat paar priesters hun handen thuis niet konden houden, zijn ze allemaal plots als pedoseksuelen bestempeld, omdat paar islamitische mensen de naam van hun god schreeuwen en mensen doden, zijn ineens alle islamitische mensen een terrorist, omdat paar homoseksuelen veel sex hebben en met handjes wapperen zijn ze allemaal plots zo en omdat paar transseksuelen anders zijn, zijn ineens alle transseksuelen zo.
NEE, het is niet zo en ja laat iedereen in z'n eigen waarde, maar vooral de kwetsbare community zoals de onze moet EINDELIJK eens inzien dat er wel degelijk dat soort mensen rondlopen, juist omdat WIJ het al zo zwaar hebben zouden we elkaar moeten steunen, en niet de mond dichtsnoeren of afkraken, het komt voor en zie dat in, het gaat mij niet erom dat ineens wij met z'n allen de straat op gaan, nee het gaat mij erom dat sommigen uit de T wereld het inzien dat wat in Rachels geval, of in zo veel andere gevallen gebeurt gewoon schaamte veroorzaak omdat het "normale" (niet T mensen) volk jouw achteraf zo bestempeld.
Enige wat ik nog eraan wil toevoegen, ook doordat mensen door dit soort gevallen ons zo bestempelen hebben sommige transgenders het al moeilijk zat, ik las tijdje terug een verhaal van iemand waarvan de ouders bang waren dat diegene niet als op TV wordt, nee dat is het verkeerde beeld en misschien kunnen wij daar niks aan doen, maar zie het tenminste onder elkaar eens EINDELIJK IN.
(graag niet afsluiten of wissen, dat zou helaas mond snoeren zijn, echter verzoek ik mensen die hier willen reageren geen ruzie te schoppen want dat is de bedoeling van deze topic niet)