uitgaan angst

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
yasmin

Re: uitgaan angst

Bericht door yasmin »

Irene schreef:
Eveliene schreef:Wee diegene die me betast. Ehh of het moet een lekker ding zijn.
Mannen beschouwen vrouwen idd vaak als hun bezit, maar als iemand jou betast zou je dat ook als een compliment kunnen beschouwen. En anders.. heb je nog altijd condooms in je tas, toch? :P
Zo zie ik het ook maar zijn veel cis vrouwen ook trans die beweren het vervelend vinden maar stiekem het leuk vinden
Janice

Bericht door Janice »

Betasten in de context zoals Yasmin het opbracht zien als een compliment? ik vrees dat je dan wel heel lage zelf waarde hebt wil je dat als een compliment zien.
yasmin

Bericht door yasmin »

Maar wat we ook moeten weten dat sommige mannen alerlij vrouwen afsluiten van normale en lelijke
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Dat soort complimenten kunnen me gestolen worden ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
finesse

Bericht door finesse »

hakken aan .stevige tas met parfumverstiuiver gevuld met iets voor in de ogen...have fun
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Verre weg de meeste mannen hebben het niet eens door dat dat je trans bent en willen gewoon een vrouw versieren!
Je moet het gewoon zien als een spelletje kijk hoe de andere dames het aan pakken en pas toe wat bij je past en probeer er zelfvertrouwen door te krijgen! ;)
athena1978

Bericht door athena1978 »

Ga uit Geniet van het leven.. Weet niet waar je gaat drinken maar als je lastig word gevallen ga je naar de portier of ander personeel. Of naar huis terug!!
Petratrans

Bericht door Petratrans »

De meeste mensen zien toch niet dat je trans bent en de enkeling die het wel zien hebben er geen problemen mee.
Vervelend is wel als een man je wil versieren, ik weet ook nog niet goed hoe daar mee om te gaan.
Eveliene

Bericht door Eveliene »

yasmin schreef:
Eveliene schreef:Wee diegene die me betast. Ehh of het moet een lekker ding zijn.
Huh die snap ik niet
Het kan zomaar gebeuren dat iemand je betast waarna je je omdraait en het ideaalbeeld uit je dromen voor je staat. Nou zou mijn ideaalbeeld zoiets nooit doen natuurlijk, die zou me vragen of ik iets wil drinken. :shhh:
yasmin

Bericht door yasmin »

Eveliene schreef:
yasmin schreef:
Huh die snap ik niet
Het kan zomaar gebeuren dat iemand je betast waarna je je omdraait en het ideaalbeeld uit je dromen voor je staat. Nou zou mijn ideaalbeeld zoiets nooit doen natuurlijk, die zou me vragen of ik iets wil drinken. :shhh:
O zo
Viel wel mee je moet er op vallen val niet op negers