Het gesprek met de algemeen psycholoog heb ik in 2014 al gehad en vervolgens op een 16 maanden wachtlijst geplaatst. Dat duurde mij te lang en zo ben ik bij Alwin terecht gekomen.
De afspraak van de 22e is met de psycholoog van het genderteam. Oftewel ik mag daar eindelijk met mijn traject beginnen terwijl ik al een jaar aan de hormonen zit, en mijn RLE er dus ook zo'n beetje al wel op zit.
Als het UMCG niet kan voldoen aan mijn verwachtingen sta ik mijn plaatsje net zo lief af aan de volgende in lijn. Ik heb in deze keuzemogelijkheden en ik heb een hekel aan dubbel werk.
Kortom, ik ga het gesprek aan en wacht even af wat ze me kunnen bieden op mijn voorwaarden. Als dat niks is mag de volgende een poging wagen. Bij de voorlichtingsmiddag van het genderhome hebben de plastisch chirurgen verklaard dat er ruimte genoeg is voor meer operaties. De belangrijkste vraag die ik heb voor de psycholoog is dan ook, kan ik hier geopereerd worden en kan dat op voordracht van Alwin zonder dat ik daar nogmaals een hele vracht aan gesprekken aan vooraf moet laten gaan. Zo niet dan was het leuk kennis te maken maar dan ga ik daar mijn tijd niet aan verknoeien.
Dubbel traject?
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Dubbel traject?
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Fiona
Re: Dubbel traject?
Tja, dan even afwachten. Ben benieuwd. Hoop het beste voor je.