Verwijzing naar?

Psychologen en procedures
Geke76
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Verwijzing naar?

Bericht door Geke76 »

Geke76 schreef: 15 nov 2021, 23:59 Ik kom alleen maar patientenstops tegen bij diverse genderteams psych praktijken.
Dan wordt het de long haul bij een ziekenhuis waarschijnlijk....

Gr. Geke
Inmiddels een zeer prettig gesprek gevoerd met mijn huisarts. Toevallig wil het zo zijn, dat zij nog iemand in behandeling had. Ik ben aangemeld in Nijmegen en zij had nog een tip voor een andere dan De Vaart. Die zal ik eens bekijken en ook Psytrans.
Verder moet ik mij gaan verdiepen in zorgverzekeraars op dit gebied om wellicht te wisselen eind dit jaar.

Gr. Geke
Als trans wordt je niet iemand anders, je stopt met het zijn van iemand anders. :hbeat:
Geke76
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Geke76 »

wolvster schreef: 17 nov 2021, 08:43 Ik ben net terug van de huisarts en die deed godzijdank helemaal niet moeilijk, dus een verwijzing naar Amsterdam....

Dat half jaar kan ik wel uitzingen, die 702+ dagen wordt echt pittig, maar ik ben blij dat het nu in gang gezet is!
Mooi zo! Tja, ik voel ook een pfff m.b.t. die wachttijd.
Als trans wordt je niet iemand anders, je stopt met het zijn van iemand anders. :hbeat:
SearchingLady
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door SearchingLady »

Voor de Vaart kan je ook het aparte topic in de gate houden. Ik sta sinds september op de lijst daar en ze verwachten dat ik over 1,5 maand aan de beurt ben. Zodra ik ook echt mijn datum weer update ik het daar zodat anderen ook meer weten. Succes met het wachten!
wolvster
Voornaamwoorden: hij/hem

Bericht door wolvster »

Geke76 schreef: 17 nov 2021, 18:02
Geke76 schreef: 15 nov 2021, 23:59 Ik kom alleen maar patientenstops tegen bij diverse genderteams psych praktijken.
Dan wordt het de long haul bij een ziekenhuis waarschijnlijk....

Gr. Geke
Inmiddels een zeer prettig gesprek gevoerd met mijn huisarts. Toevallig wil het zo zijn, dat zij nog iemand in behandeling had. Ik ben aangemeld in Nijmegen en zij had nog een tip voor een andere dan De Vaart. Die zal ik eens bekijken en ook Psytrans.
Verder moet ik mij gaan verdiepen in zorgverzekeraars op dit gebied om wellicht te wisselen eind dit jaar.

Gr. Geke
Fijn dat je ook nog een alternatief hebt. Veel succes met de reis naar jezelf!
wolvster
Voornaamwoorden: hij/hem

Bericht door wolvster »

SearchingLady schreef: 17 nov 2021, 19:10 Voor de Vaart kan je ook het aparte topic in de gate houden. Ik sta sinds september op de lijst daar en ze verwachten dat ik over 1,5 maand aan de beurt ben. Zodra ik ook echt mijn datum weer update ik het daar zodat anderen ook meer weten. Succes met het wachten!
Dat is al best snel dan!
Ik zal het topic eens opzoeken, dank je wel!