Ik ben al 6 jaar onregelmatig ongesteld (sinds het begin dus xD) en er is niks aan te doen, heeel vervelend!
K prop mezelf altijd zo goed mogelijk vol met tampons en ibuprofen zodat ik er niks van merk, maar k heb altijd een opgezette buik...
Ik zou niet graag aan de pil willen, vanwege de vrouwelijke hormonen, dus ik wacht tot ik ooit aan de testosteron ga.
ongesteld enzo
-
Daniel
Re: ongesteld enzo
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
mick1984
ik ben blij dat ik uit me eiegen nooit ongesteld word..
wel zei de dokter een x dat ongesteld zijn wel gezond voor je is als vrouwen lichaam. slikte een soort vrouwen hormoon pilletje der voor.
Maar heb vorrig jaar wel voor elkaar gekregen dat ik dat maar 1 x in de half jaar hoef te doen.
Nofg te veel. Maar over paar jaar zit ik aan de testo.. dus dan ben ik er van af.
wel zei de dokter een x dat ongesteld zijn wel gezond voor je is als vrouwen lichaam. slikte een soort vrouwen hormoon pilletje der voor.
Maar heb vorrig jaar wel voor elkaar gekregen dat ik dat maar 1 x in de half jaar hoef te doen.
Nofg te veel. Maar over paar jaar zit ik aan de testo.. dus dan ben ik er van af.
-
dissie
Er zijn een soort prikpillen waardoor je, ik geloof, een maand of 8 niet ongesteld wordt. Dit is verder ook anticonceptie dus je hoeft nog nergens in een traject te zitten oid. Ik ken het uit de gehandicaptenzorg waarbij het lastig was voor een patiënte om met haar ongesteldheid om te gaan. Mogelijk hebben jullie er iets aan
-
Antonnie
o das wel heel fijn en handig zoon prik
alleen om zoon prik te halen moet ik het dan weer met mijn meoder overleggen enzo en mijn moeder weet niet dat ik met dit soort dingen bezig ben :S
alleen om zoon prik te halen moet ik het dan weer met mijn meoder overleggen enzo en mijn moeder weet niet dat ik met dit soort dingen bezig ben :S
-
J1nny
De dokter heeft een medisch beroepsgeheim, die kan je consulteren zonder je moeder te raadplegen
-
dissie
Das juist het voordeel van die prik, als je het al tegen je moeder moet zeggen kan je simpel zeggen dat het anticonceptie is. bijvoorbeeld omdat je 'zoveel last hebt van het ongesteld zijn' of bang bent dat je de pil regelmatig vergeet.
-
Jake
Ik denk dat de meeste vrouwen ook niet graag ongesteld worden. Je moeder zal het waarschijnlijk wel begrijpen als je een prikpil wilt waarmee je voor 8 maanden vrij bent van dat gedoe. Wie wil dat nou niet?! Dat moet toch ook voor vrouwen geweldig klinken?
-
Cake
Ik heb er zelf ook zo'n hekel aan, voor een aantal redenen die hier ook al wel genoemd zijn.
Mede ook door een helse pijn die ik krijg slik ik zelf gewoon door, geen speciale pil ofzo, gewoon dat standaard dingetje. In principe stop ik niet met de pil slikken, tenzij ik op tijd vergeet mijn recept in te leveren.
En ondanks dat dat het niet geheel stopt voel ik mezelf er veel prettiger bij. Het bespaart je zo veel gedoe.
Maar misschien dat de prik pil inderdaad wat meer aan je wensen zal voldoen, al heb ik gehoord dat wanneer je dan wel je ongesteldheid krijgt na die periode, het erg pijnlijk kan zijn? Misschien weet de huisarts daar ook meer van af. (Lijkt me wel.)
Mede ook door een helse pijn die ik krijg slik ik zelf gewoon door, geen speciale pil ofzo, gewoon dat standaard dingetje. In principe stop ik niet met de pil slikken, tenzij ik op tijd vergeet mijn recept in te leveren.
En ondanks dat dat het niet geheel stopt voel ik mezelf er veel prettiger bij. Het bespaart je zo veel gedoe.
Maar misschien dat de prik pil inderdaad wat meer aan je wensen zal voldoen, al heb ik gehoord dat wanneer je dan wel je ongesteldheid krijgt na die periode, het erg pijnlijk kan zijn? Misschien weet de huisarts daar ook meer van af. (Lijkt me wel.)
-
Laurens2
Ik heb het maandag aan mijn psychiater voorgelegd en hij vond toch dat het beter was als ik naar de huisarts ging ermee. Hij zei ik kan je wel een pil voorschrijven maar dit ligt niet binnen mijn vakgebied. En de huisarts weet er meer vanaf en kan je er beter mee helpen.
Nu alleen kijken wanneer ik tijd vrij kan maken. Kan niet wachten!
Nu alleen kijken wanneer ik tijd vrij kan maken. Kan niet wachten!
-
Paul
Ik vind het een ellende - iedere keer weer!
Het voelt zo onmannelijk, dat herinnert me er steeds weeer aan. Het hele ding klopt in mijn ogen gewoon niet, dus op dat vlak zou ik wel willen dat ik al wat verder in het proces was.
Het voelt zo onmannelijk, dat herinnert me er steeds weeer aan. Het hele ding klopt in mijn ogen gewoon niet, dus op dat vlak zou ik wel willen dat ik al wat verder in het proces was.