ik vroeg me af hoe jullie dan doen met je ongesteldheid ftm? Slikken jullie de pil daarvoor of laten jullie het gewoon gebeuren.
snap dat met T het stopt enzo maar als je nog niet aan T bent.
ben vandaag weer ongesteld geworden en word je er weer aan herinnerd dat je toch van buiten een vrouw bent ...
Als je een topic terugzoekt met een steekwoord via de 'zoek-optie' blijkt dat woord in de reacties in deze topic roze gemarkeerd weergegeven te worden....
Bij mij tenminste wel.
Annemarie??? schreef:ik vroeg me af hoe jullie dan doen met je ongesteldheid ftm?
Nog altijd zoals een vrouw dat normaal doet:
Annemarie??? schreef:en word je er weer aan herinnerd dat je toch van buiten een vrouw bent ...
Ik kan me hier niet helemaal in vinden. Ik vind het gewoon vies en stinken en een gedoe en wil daarom dat het stopt. Vooral de emotionele stemmingen en de buikkrampen maken het me moeilijk. Ik zie het niet meteen als een teken van vrouwelijkheid. Ben wel van plan er wat voor gaan te halen bij de dokter zodat het stopt.
Mark schreef: Ik vind het gewoon vies en stinken en een gedoe en wil daarom dat het stopt. Vooral de emotionele stemmingen en de buikkrampen maken het me moeilijk.
ik slik de pil en dat vind ik voor nu goed.. ben al blij dat t door de pil vaan ongeveer 4-5 keer per jaar hoeft. t is een teken van vrouwelijkheid maar daar denk ik echt niet aan als ik moet overgeven en met buikpijn in bed lig
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Inderdaad een ellende, wat mij betreft niet eens vanwege pijn en lichamelijk ongemak, maar vooral vanwege het vrouwelijke aspect ervan
Slik nu sinds kort Orgametril, idee daarvan is dat het helemaal uitblijft. Idee en werkelijkheid liggen momenteel wat uit elkaar, maar heb vrijdag een afspraak met de huisarts om dit te bespreken.
Ik kan je echt aanraden om hierover een gesprek met je huisarts aan te gaan
Ik realiseer me net dat ik het al een tijdje niet meer ben geweest. Volgens mij deze week alweer 5 weken geleden! Ik zou echt onzettend blij zijn als het wegblijft. Ik vind het ook altijd maar een vreselijke ellende. Heb wel 'ns bijna gehuild als het weer zo ver was vanwege de stress en emoties. De laatste jaren slikte ik dan ook de pil, hoewel ik het idee van vrouwelijke hormonen slikken ook niet fijn vond.