Allright, ik begin er zelf zelden over,ze laten het idd aan mij over en dat is ook prima,ik heb ook iets van ze merken wel wanneer eea werkelijk gaat veranderen, want dat is nu eenmaal realiteit , er is wezenlijk voor hen niet veel veranderd, ik ben nog dezelfde, alleen heb ik andere interesses en is het mannejuk afgegooid, meer openheid, ik hoef me niet te verstoppen, en sociaal gaat het dan ook stukken beter dan voorheen, ik kom nu pas los
Tuurlijk, schroom niet hoor
En het is volgens mij prima hoe je het aanpakt. Openheid van zaken helpt enorm!
En het feit dat je nu al steeds meer jezelf kunt zijn en worden, is alleen maar positief.
zooo, 1 vriend minder, ik laat me niet uitschelden voor kerstsletje
(je weet wel, meligheid, drank op, en dan denken alles te kunnen zeggen)
sowieso raar dat men denkt tegen mij meer te kunnen zeggen dan tegen een biovrouw en ook het fenomeen ongepaste intieme vragen begint naar voren te komen, hoe ik naar de wc ga etc, je kent het wel
wtf!
Joyy - heb echt mijn dag nie, er is vandaag zoveel fout gegaan , deze dag snel vergeten)
Ik schijn m'n dag ook niet te hebben. Verplicht m'n vriendin achterlaten op een bewoond eiland en vervolgens ruziën met de moeder van mijn kinderen. Ik kan wel janken... en doe het dan ook maar. Morgen komt de vriend van mijn ex en dan gaan we samen gezellig doen. Jammergenoeg zonder mijn lief. Vroeger vond ik Kerst heel mooi..., tijden veranderen. Maar de volgende Kerst wordt echt heel onvergetelijk.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Sterkte dan maar iedereen, al wil ik nie zwaar overkome, magoed, wat mij betreft is het zo snel mogelijk 1 januari!
nee alles vragen ook nie want sommige vragen zijn te intiem, te grof, te belachelijk, te kwetsend, te bot, en daar heb ik niet altijd trek in (ligt er wel aan wie)
En, de mate waarin de persoon denkt te kunnen beledigen, steeds weer net binnen de lijntjes, onder het mom van, moet toch kunnen, dit keer was de maat imo vol