binders FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Jake

Re: binders FTM

Bericht door Jake »

Welke kleuren hebben jullie btw? Ik heb eens gehoord dat er verschillen zijn in elasticiteit tussen de kleuren.
Ik heb huidskleur, want die was toen als enige beschikbaar.
Mike

Bericht door Mike »

Ik heb allemaal zwarte
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik had twee zwarte (kort en lang) en een lange witte. Ik twijfelde altijd of de witte per ongeluk een maatje kleiner was (zat geen kaartje aan de binnenkant) omdat deze een stuk strakker zat dan de zwarte.
Jake

Bericht door Jake »

Ik heb ook nog een oude korte witte en die is ook veel strakker/beter.
Misschien dat het dan toch enkel aan de kleuren ligt? o.o Lijkt me toch vreemd... wat heeft kleur nou met de elasticiteit van de stof te maken?
Jack

Bericht door Jack »

Hmmm. Dat hoop ik niet want laat ik nou net een zwarte gekocht hebben van danae. En ik zal eens kijken bij Underworks, of die misschien toch wat beter zit, ik twijfel namelijk nu achteraf toch wel heel erg bij die van Danae (ik doe er maar gewoon een sport bh bij aan...) Ik heb toch het idee dat die niet helemaal zn werk doet. Is de tritop een beetje goed van underworks? (die spreekt mij het meeste aan) en hoe zit het daar met de maten? Is dat vergelijkbaar met de maten van Danae of ligt dat heel anders (vind die site van underworks een beetje lastig eigenlijk)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ja ik droeg op den duur ook de zwarte korte en lange samen omdat de korte alleen helemaal niks was en de lange alleen uiteindelijk ook niet.. ;)

De tritop is een mooi ding, ook als je wat groter geschapen bent. M'n vriend gebruikt ze al ruim een jaar (misschien 1,5 jaar zelfs) en is er erg tevreden mee, heb sowieso ook van andere jongens enkel positieve dingen over de tritop gehoord. Kan wel even vechten zijn om 'm aan te krijgen de eerste keer, zeker als je Danae gewend bent. xD

Maten zou je per model even moeten dubbel checken. Ik geloof dat het namelijk kan verschillen. Dit zegt Underworks zelf:
1. How to measure: First take a snug measurement under the bust line with a tape measure. Next take another measurement over
the fullest part of your chest. Again not too tight but not too loose. Take the average of theses two measurements and apply the result to the scale provided below. Each item has a different scale based on the elasticity of the fabric used and the cut of the garment, so please pay attention to the sizing scale for each style.
Jack

Bericht door Jack »

Dank je voor de info, ben bang dat die volledige binders me te snel te warm worden (ik heb het vaak al erg snel warm). Dat met die maten kon ik ook niet vinden maar zat blijkbaar op de verkeerde deel van de site. Zo te zien kom ik op dezelfde maat uit als bij Danae.
Binnenkort maar eens bestellen en hopen dat het toch wat beter afplat.
Kenta92

Bericht door Kenta92 »

als je paypal hebt kan je ze goedkoop krijgen op ebay, daar zijn ze maar rond de 10 a 15 euro (omgerekend) per stuk :P
"Are you not your own master? You should walk the path you desire. No one else should be able to stop you."
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Enige nadeel daarvan is dat het wel een beetje de vraag is wat je krijgt via Ebay. Van de verschillende 'bekende' bedrijven als Underworks, Lesloveboat, T-kingdom en in Nederland Danae is al makkelijk en snel veel informatie te vinden betreft verschillende modellen. Als je er gewoon één kiest omdat die het goedkoopst is lijkt mij dat het tegen kan vallen. De ene binder is de andere niet zegmaar.

En als ik zo snel even kijk, binders van die bedrijven die erop staan zijn qua kosten praktisch hetzelfde.

Maar als het voor jou of een ander werkt, good for you ;)
Paul

Bericht door Paul »

Hey allemaal,

even een vraagje: ik gebruik momenteel de Trans-vormer top Tsv107 van Danaekurver, maar af en toe heb ik het probleem dat de top soms gaat schuiven of rollen.
Bovendien vind ik dat het niet altijd even goed 'afplat'. Alleen als ik m net iets te warm was werkt het goed - voor een dag.

Heeft iemand een idee wat nou eigenlijk het beste werkt? Waarbij het niet te veel gaat rollen of schuiven en wat genoeg afplat?